Прозорість та інформаційність закладу

    Інформація про використання публічних коштів     

  Аналітична довідка результатів діяльності закладу дошкільної освіти

«Цукринка» за 2021 навчальний рік

Заклад дошкільної освіти «Цукринка» працював в режимі згідно карантинних вимог. За цей період було зроблено та придбано:

1.Придбано та встановлено в групі електричний водонагрівач(бойлер) Ariston на 30л на суму 5830 грн..

2.Заміна застарілих зливних бачків на нові по групах у кількості 5 шт.. Проведені сантехнічні роботи по заміні каналізаційної труби та комплектуючих.

3.В ремонтний період вартість витраченої фарби на внутрішні роботи в приміщеннях закладу, косметичного фарбування будівлі закладу та спортивних споруд на ігрових майданчиках становить - 9139,80 грн..

4.Придбано господарчого інвентарю для потреб закладу на суму - 5504,25 грн..

5.На харчоблок придбано посуду на суму - 6495,00 грн..

6. Для ремонту в методичному кабінеті було придбано шпалери та матеріали на суму - 2494,00 грн..

7.По групах встановлені опромінювачі ультрафіолетові екрановані бактерицидні «UV-BLAZE» у кількості 4 шт..

8. На не бюджетні кошти придбано, передано та поставлено на облік бухгалтерії Гуманітарного відділу Миронівської міської ради меблі, а саме:

- молодша група «Ромашка» - шафа-стелаж ЖУ-4 - 1040 грн.;

- молодша група «Ромашка» - стінка універсальна «Школа-Сад» - 5087,00грн.;

- старша група «Дзвіночок» - татамі жовто-сині у кількості 12 шт. - 5280 грн..

Завідувач господарства                                                                                      Олександра  ПАРИШКУРА

Загальний обсяг видатків на заклад/об'єкт та план на 2020 рік , грн

Загальний обсяг видатків

 За 2019 рік                                                      За 2020 рік

3586530,26                                                           4023420


У тому числі за різними типами бюджету та інших надходжень , грн ( в комірках,  за котрими не було надходжень, ставити «0» )

За 2019 рік                                                        За 2020 рік

Державний бюджет 0 0

Місцевий бюджет 

 3586530,26                                                         3586530 , 26

Інші надходження 0 0

Загальний обсяг поточних видатків (КЕКВ 2000 ) на об'єкт за 2019 рік та план на 2020 рік , грн

Загальний обсяг поточних видатків (КЕКВ 2000)

За 2019 рік                                            2020 рік

3496936 , 48                                       4023420

У тому числі поточні видатки (КЕКВ 2000) , грн ( в комірках КЕКВ за котрими не було видатків ставити «0»

Оплата праці і нарахування на заробітну плату

Оплата комунальних послуг та електроносіїв

Інші поточні видатки

За 2019 рік                                         За 2020 рік

2553053, 70                                             3090300

220461,70                                                  461520


471600                                                  723295, 70

Загальний обсяг капітальних видатків (ЕККВ 3000) на об'єкт за 2019 рік та план на 2020 рік , грн

Загальний обсяг поточних видатків (КЕКВ 3000)

За 2019 рік

89593, 80

За 2020 рік

0


У тому числі капітальні видатки (КЕКВ 3000) , грн ( в комірках КЕКВ за котрими не було видатків ставити «0»)

За 2019 рік

Придбання обладнання і предметів 63287,25

За 2020 рік

0


Капітальне будівництво 0 0


Реконструкція та реставрація 26306, 50 0


За 2019 рік За 2020 рік


Інші капітальні видатки 0 0


Кадровий склад педагогів закладу

1. Бордюг Раїса Дмитрівна 17.01.1959 , освіта вища ,кваліфікаційна категорія « Вища», педагогічний стаж 39 років.
2. Пилипенко Інна Іванівна 26.03. 1968, освіта неповна вища , кваліфікаційна категорія «Спеціаліст» , педагогічний стаж 25 роки.
3 . Буценко Лариса Миколаївна 13.09.1968, освіта неповна вища , кваліфікаційна категорія «Спеціаліст» , педагогічний стаж 12 років .
4. Бакаленко Ганна Володимирівна 18.02.1987 , освіта неповна вища , кваліфікаційна категорія «Спеціаліст» , педагогічний стаж 7 років .
5. Комірна Аліна Павлівна 18.03.1995, освіта вища, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст» , педагогічний стаж до 3 років .
6. Радченко Дар'я Юріївна 17.07.1994, освіта базова вища , кваліфікаційна категорія «Спеціаліст» , педагогічний стаж 6 років .
7. Коваленко Юлія Іванівна 27.04.1993 , освіта вища , кваліфікаційна категорія «Спеціаліст ІІ категорії » , педагогічний стаж 6 років .

8. Пагурок Юлія Іванівна 03.05.1990, освіта вища, кваліфікаціна категорія "Спеціаліст ", педагогічний стаж, 8 років

9.. Прокопік Яна Леонідівна 15.09.1988, освіта вища, педагогічний стаж 14 років, категорія "Спеціаліст"

10. Животенко Елизавета Миколаївна 17.09.1995, освіта вища, педагогічний стаж 2 роки.


Контингент вихованців закладу

Кількість груп - 5

Кількість вихованців - 110 

Ранній вік:

1 групи - 13 дітей

Молодший дошкільний вік:

1 група - 23 дітей

1 група різновікова - 16 дітей

Середній дошкільний вік:

1 група - 28 дітей

Старший дошкільний вік:

1 група - 30 дітей

Ліцензії на провадження освітньої діяльності


Матеріально-технічне забезпечення закладу

Комунальний заклад дошкільної освіти «Цукринка» Миронівської міської ради розміщений у будівлі 1978 року побудови , загальною площею 1880 кв.м2 приміщень основної будівлі , проектна потужність установи 120 дітей .

Заклад розташований за адресою : 08801 , Київська область , м. Миронівка , 

вул. Пироженка , 1б , тел. 04574 5-51-13 , e-mail : dnzcykrunka@ukr.net , Сайт закладу :https://zaklad-doskilnoi-osviti-cukrinka.cms.webnode.com.ua/ 

Стан будівлі - задовільний, освітлення відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Режим роботи закладу 10,5 - годинний (7.30-18.00). Середня наповнюваність груп складає 25 дітей .

Заклад здійснює свою діяльність відповідно до Статуту який пройшов Державну реєстрацію юридичної особи (нова редакція) від 28.02.2020р.  №1052-24-VII

Територія закладу становить 0.5 га , огороджена. Земля надана в користування закладу, використовується за призначенням, утримується в належному санітарно-гігієнічному стані.

Для реалізації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти наявні 5 груп загального розвитку , 1 музична зала та харчоблок, пральня , кабінет сестри медичної , методичний кабінет , кабінет завідувача .

Кожна групова кімната укомплектована : спальною кімнатою , ігровою кімнатою , туалетною та умивальною кімнатами , роздягальнею.

У закладі дошкільної освіти наявний комп'ютер та ноутбуки з точкою доступу до мережі Інтернет

Кожна групова кімната оснащена бактерецидними лампами.

Стан забезпечення сучасною комп'ютерною технікою такий :

  1.  Усього ПК у закладі дошкільної освіти:                             3
  2.  Принтер+сканер+ксерокс:                                                   2
  3.  Домашній кінотеатр:                                                              1
  4.  Музикальний центр:                                                               2
  5.  Магнітофони:                                                                          3
  6.  Плазмовий телевізор:                                                           1
  7.  Проектор:                                                                                   1
  8. Бактерицидні лампи                                                                 5



Завдяки підключенню до мережі Інтернет заклад здійснює електронний документообіг з міським методичним кабінетом, іншими загальноосвітніми закладами.

Методичний кабінет є осередком освітнього процесу та роботи з педагогічними кадрами . В ньому розміщенні атестаційний куточок , стенд «Методичний вісник» , куточок щодо вдосконалення педагогічних працівників , куточок «Безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу» . Кабінет постійно поповнюється та удосконалюється різноманітними навчально-виховними матеріалами і напрацюваннями педагогічних працівників .

Харчоблок та допоміжні приміщення відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. Він складається з цеху сирої обробки продуктів , цеху для приготування страв , комори для зберігання продуктів харчування . Всі приміщення забезпечені відповідним технологічним обладнанням .

В ЗДО наявна пральня з пральними машинами , іншим приладдям для обробки м якого інвентар я відповідно до санітарних вимог .

Заклад освіти  має медичний кабінет , який обладнаний меблями , холодильником для ліків , ростометром , вагами , умивальником , лампами для квартування , набором для лікування педикульозу у малят , шафою для зберігання медичної документації .

В ЗДО «Цукринка» створений розвивальний простір для пізнання дітьми світу предметів , світу природи , формування уявлення про сім ю , родину , народів світу , їх культуру .

Це наявність на прилеглій території різних видів дерев , кущів та квіткових насаджень на клумбах . Це систематичне функціонування куточка лікарських рослин, де діти отримують знання про лікувальні якості тієї чи іншої рослини . В групах створені куточки природи з кімнатними рослинами , акваріумами , календарі погоди . В закладі дошкільної освіти систематично ведеться робота з дітьми : спостереження за об'єктами живої та неживої природи , дослідницько- пошукова діяльність , господарська праця дітей , читання художньої літератури природознавчого характеру , різноманітні заняття , колективна праця в природі , екскурсії в природу , дидактичні ігри , тощо .

На прилеглій території ЗДО функціонують 5 дитячих майданчиків з відповідними ігровими спорудами та 5 літніх павільйонів .

Здійснено косметичний ремонт в групових та загальних приміщеннях ЗДО . Проведена повна заміна вікон на пластикові , заміна плитки на підлозі харчоблоку , були зроблені піддашники при вході в групу та харчоблок .

Мова освітнього процесу
у ЗДО "Цукринка" - українська

Наявність вакантних посад:

Музичний керівник, Логопед



Освітні програми, що реалізуються в закладі

Дитина. Освітня програма для дітей віком від 2 до 7 років 


Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук. кер. проєкту В.О. Огневюк ; авт. кол.: Г.В. Бєлєнька, О.Л.Богініч, В.М.Вертутіна (та ін.) ; наук. ред. Г.В.Бєлєнька ; Київ, ун-т ім. Б.Грінченка. - К. : Київ, ун-т ім. Б.Грінченка, , 2020. - 440 с.

Програма «Дитина» змістовно розподіляється на варіативну (вибіркову) та інваріантну (обов'язкову) частини.

До інваріантної входять такі розділи:

«Особистість дитини» - Вікові особливості дітей, як зміцнити здоров'я та забезпечити фізичний розвиток

«Мовлення дитини» - Розвиток мовлення, уміння спілкуватися, формулювати та висловлювати свої думки

«Дитина в соціумі» - Основи трудового виховання, взаємодія із суспільством та довколишнім світом

«Гра дитини» - Гра як засіб самовираження і розвитку дитини. Ігри, які узагальнюють матеріал опрацьованих розділів та концентрують у собі різні види діяльності

«Дитина у природному довкіллі» - Природа та світ навколо нас, формування знань про природні явища та процеси на планеті Земля

«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» - Сенсорний досвід та враження, як розвинути вміння розрізняти колір, величину та форму

«У світі культури» - Театралізована, образотворча, літературна та музична діяльність, які тісно переплітаються між собою та розвивають дитячу творчість

«Сім'я і дитячий садок», «Місточок до школи» - Взаємодія вихователів з батьками, підготовка вихованців до навчання у першому класі

«Діти з особливими освітніми потребами» - Організація роботи вихователів з дітьми, які потребують особливої уваги

Варіативна частина містить такі розділи:

  • «Подорожуємо у світ англійської мови» (укладено відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти 2012 року)
  • «Комп'ютерна грамота»
  • «Шахи»
  • "Хореографія"



Парціальні програми

Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку. Парціальна програма для закладів дошкільної освіти.

Гавриш Н., Пометун О. Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку: парціальна програма для системи дошкільної освіти / Н.Гавриш, О.Пометун. - К., 2019, 23 с.

Зміст програми "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку:

Курс "Діємо разом" для дітей 4-го року життя:

Теми:

  1. Спілкування. Підтеми: Люди, які мене оточують. Мої товариші по групі. Мої друзі.
  2. Моє здоров'я. Підтеми: Мої рухи. Здорове харчування. Чистота навколо мене.
  3. Здоров'я природи. Підтеми:Дбайливі господарі і господарки. мої друзі пташки. Мої подарунки.

Курс "Маленькі люди великої планети" для дітей 5-го року життя:

Теми:

  1. Спілкування. Підтеми: Звернення і запрошення до дії. допомога і подяка за неї. виконання ролі у грі.
  2. Ресурси. Підтеми: Спільна гра з іграшками, які є. Збереження і раціональне використання води. збереження тепла у приміщенні.
  3. Природа - наш друг. Підтеми: догляд за рослинами - допомога природі. вживання рослинної їжі. Збереження навколишнього середовища.

Курс "Дошкільнятам про сталий розвиток" для дітей 6-го року життя":

Теми:

  1. Спілкування. Підтеми: Привітання. Допомога і підтримка. Подяка.
  2. Ресурси. Підтеми: Мої іграшки. Папір - наше спільне багатство. Вода - наше спільне багатство.
  3. Подарунок. Підтеми: Подарунки - від природи. Слово в подарунок. Дарувати радість.

....................................



STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт. Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників 

STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт : альтернативна програма формування культури інженерного мисленняв дошкільників / автор. колектив ; наук. керівник К.Л. Крутій. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2019. - 146 с.

Правила прийому до закладу

Заклади дошкільної освіти міста знаходяться в єдиній інформаційній системі управління освітою (ІСУО) за програмою «КУРС: Дошкілля», в якій батьки вихованців мають можливість зареєструватися на зарахування в будь-який заклад дошкільної освіти, а також отримати інформацію про ЗДО міста.

Результати моніторингу якості освіти

В ЗДО «Цукринка» систематично проводить моніторинг якості дошкільної освіти вихователь- методист Круглій К.В. , яка брала участь у семінарі - практикумі і отримала сертифікат від 04.10.2016р. м . Київ .

Результати моніторингу індивідуального розвитку дошкільників допомагають педагогічним працівникам динаміку розвитку особистості малят прозоро і ефективно , вчасно встановити причини наявних проблем і розробити плани дій задля їх усунення .

Відповідно до методичних рекомендацій відділу освіти був проведений районний семінар-практикум для завідувачів та методистів «Моніторингове дослідження якості дошкільної освіти : кваліметричний підхід» під час якого присутні мали змогу практично познайомитися з проведенням оцінювання старших дошкільників та введенням цифрових даних в електронний варіант .

У вересні - жовтні було проведено моніторингове дослідження щодо адаптації дітей перших молодших гру до умов закладів освіти  , яке дало змогу вихователям краще ознайомитися з індивідуальними особливостями та успішно пройти адаптацію . Також було проведено моніторингове дослідження серед усіх батьків вихованців щодо вивчення та удосконалення іміджу закладу дошкільної освіти «Цукринка» , дане дослідження показало що рівень закладу освіти  відмінно . 

Розмір плати для батьків за харчування

-------------------------------------


Річний звіт про діяльність закладу

  Заклад дошкільної освіти «Цукринка» підпорядкований гуманітарному відділу виконавчого комітету Миронівської міської ради . У ЗДО працює п'ять вікових груп: перша молодша, різновікова , друга молодша, середня, старша . Якісний склад педагогічних кадрів становить: директор ЗДО, вихователь-методист, дев'ять вихователів, вчитель-логопед ,інструктор з фізкультури , музичний керівник, психолог. Сім педагогів мають вищу педагогічну освіту; два педагоги мають  вищу кваліфікаційну категорію, два - спеціаліст 1 категорії, один - спеціаліст ІІ категорії .

У закладі дошкільної освіти «Цукринка» працює 5 вікових груп :

1 - раннього віку , 4 - дошкільного віку .

Нараховується всього 125 чоловік .

Наповнюваність груп понаднормова .

Адміністрація ЗДО «Цукринка» намагається максимально забезпечити дошкільною освітою всіх бажаючих дітей .

 Заклад освіти  працює відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти України за Програмами « Дитина»

Основою освітнього процесу була нецілеспрямована підготовка дитини до школи , а розвиток інтересу до пізнання , її відкритості до взаємодії з соціумом, готовність до випробування себе .

Педагогічний колектив постійно працює над розвитком творчого потенціалу дошкільнят . Це робота різноманітних гуртків визначені інваріантною частиною Базового компоненту дошкільної освіти та додаткові освітні послуги - гурток викладання англійської мови та хореографії . Інформація про всі заходи в освітньому процесі в ЗДО висвітлюється на сайті ЗДО .

ЗДО «Цукринка» працює за художньо - естетичним напрямком.

Педагогічний колектив вдосконалює патріотичне виховання засобами художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку.

Через економічне виховання розвивати творчий потенціал кожної дитини , адаптувати її до життя в сучасному світі , навчати їх мислити і діяти за законами економіки. Вмінні застосовувати набуті навички в повсякденному житті .

Педагоги протягом навчального року проводили відкриті заняття, свята , розваги з інноваційними та інтерактивними технологіями , ділилися досвідом роботи над ними, презентували свої напрацювання по економічному та екологічному вихованні , обговорили їх ефективність в освітньому процесі. Для підвищення рівня професійної компетентності педагогів були надані консультації : Лепбук для реалізації ідей сталого розвитку ( презентація виробу) ; Виховуємо совість у дошкільному віці : чи не зарано? ; Казка в системі мовленнєвого розвитку дошкільників та навчанні грамоти; Інтелектуальні картки як засіб символізації і систематизації інформації, використання методики в освітньому процесі; Інтегровані заняття.; презентація педагогічного досвіду : Спадщина В.Сухомлинського в системі мовленнєвого розвитку дошкільників ; Інноваційні методи та прийоми навчання грамоти (презентація напрацювань) ; ділові ігри Тренінг для молодих спеціалістів щодо вдосконалення педагогічної майстерності ; Самоменеджмент як важлива складова успішності педагога; Семінари : Експерементально-дослідницька діяльність у природі : уточнюємо поняття , активізуємо завдання . (теоретична частина ) Заняття : Експерементально- дослідницька діяльність у природі ( практична); Сучасна дитина : яка вона ? . Під час яких педагоги мали змогу поділитися досвідом роботи та переймати досвід колег , що сприяє педагогічні майстерності вихователів . Педагоги на протязі навчального року були активними учасниками районних семінарів : Центр розвитку «Зернятко» , Владиславський ЗДО «Колосок» , ЗДО «Сонечко» . На протязі року з метою удосконалення професійної творчості педагогів було організовано прослуховування вебінарів ( з подальшим обговоренням) , опрацьовано листи МОН України які були надіслані протягом минулого навчального року , щомісячно опрацьовано періодичні видання «Вихователь методист» , «Дошкільне виховання» , «Джміль». А також були проведені круглі столи щодо обговорення інновацій , ефективність використання передового досвіду в освітньому процесі .

Педагоги відвідали колективні перегляди: Експерементально - дослідницька діяльність у природі; Рушаймо в путь , дослідники природи , чекають захопливі пригоди; Заняття з проблемно-пошуковим спрямуванням з використанням економічного виховання ; Сюжетно-рольова гра , як засіб підготовки до дорослого життя ; Корекційні вправи на заняттях з навчання грамоти ; Навчання грамоти .

А також були проведені тематичні розваги та свята на яких педагоги продемонстрували свої організаторські здібності , творчий підхід у оформленні зали відповідно до тематики свята , новітність сюжету свят та розваг, високу педагогічну майстерність. Використовуючи інноваційні підходи до проведення заходів та сучасність .

У навчальному році було проведено тиждень безпеки вересень 2019р . та квітень 2020р. з метою поліпшення якості освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя ; пропаганди здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей дошкільного віку вмінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров'я у разі виникнення надзвичайних ситуацій . У підготовці проведення «Тижня безпеки» був розроблений «План основних заходів підготовки до проведення Тижня безпеки дитини» та « Орієнтовний план заходів роботи з дітьми під час проведення Тижня безпеки у ЗДО» . Був проведений практичний тренінг екстреного виведення дітей і працівників з приміщення ЗДО , під час якого працівники продемонстрували хороші результати під час евакуації .

У ЗДО на протязі цього навчального року працювали гуртки: гурток театралізації "Мандруємо казкою"; гурток образотворчої діяльності "Олівець - малювець"; гурток «Чарівні ножиці» ; гурток з розвитку мовлення (мнемотехніка) «Балакучий ротик» ; гурток «Умілі ручки» (нетрадиційні техніки праці) ; хореографічний гурток та гурток англійської мови. Керівникам «Умілі ручки » необхідно вчасно відповідно до сезону змінювати свої творі вироби у куточках .

У навчальному році активно працював сайт ЗДО «Цукринка», в якому висвітлюється робота педагогічного колективу з малятами та спільна робота з батьками вихованців, сестри медичної , консультації для батьків вихователя - методиста . Але виникає проблема в фінансуванні та взабезпеченні інформаційної підтримки сайта відповідними спеціалістами-професіоналами, які , б постійно підтримували та супроводжували його роботу .

У ЗДО проводились музичні та спортивні свята та розваги для дітей із залученням учнів НВК та батьків вихованців  згідно річного плану роботи.

Аналіз роботи дошкільного навчального закладу за 2019/2020 навчальний рік показав, що річний план роботи виконано , але є і незначні недоліки та зауваження , проаналізувавши які, буде проведена робота ,щодо уникнення їх у подальшому.

Отже : головною ідеєю педагогічного колективу є "творіння"  щасливих дошкільнят .

Статут

Структура та органи управління закладом

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про дошкільну освіту 



(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, № 49, ст.259)

{Із змінами, внесеними згідно із Законами
№ 2905-III від 20.12.2001, ВВР, 2002, № 12-13, ст.92
№ 380-IV від 26.12.2002, ВВР, 2003, № 10-11, ст.86
№ 1344-IV від 27.11.2003, ВВР, 2004, № 17-18, ст.250
№ 2285-IV від 23.12.2004, ВВР, 2005, № 7-8, ст.162
№ 2505-IV від 25.03.2005, ВВР, 2005, № 17, № 18-19, ст.267
№ 3235-IV від 20.12.2005, ВВР, 2006, № 9, № 10-11, ст.96
№ 142-V від 14.09.2006, ВВР, 2006, № 44, ст.433
№ 489-V від 19.12.2006, ВВР, 2007, № 7-8, ст.66
№ 749-V від 15.03.2007, ВВР, 2007, № 18-19, ст.269}

{Додатково див. Закон
№ 107-VI від 28.12.2007, ВВР, 2008, № 5-6, № 7-8, ст.78}

{Із змінами, внесеними згідно із Законом
№ 290-VI від 20.05.2008, ВВР, 2008, № 27-28, ст.251}

{Додатково див. Закон
№ 835-VI від 26.12.2008, ВВР, 2009, № 20, № 21-22, ст.269}

{Із змінами, внесеними згідно із Законами
№ 2442-VI від 06.07.2010, ВВР, 2010, № 46, ст.545
№ 2555-VI від 23.09.2010, ВВР, 2011, № 6, ст.41
№ 5029-VI від 03.07.2012, ВВР, 2013, № 23, ст.218
№ 5475-VI від 06.11.2012, ВВР, 2013, № 44-45, ст.634
№ 5460-VI від 16.10.2012, ВВР, 2014, № 2-3, ст.41
№ 1324-VII від 05.06.2014, ВВР, 2014, № 30, ст.1011
№ 76-VIII від 28.12.2014, ВВР, 2015, № 6, ст.40
№ 222-VIII від 02.03.2015, ВВР, 2015, № 23, ст.158
№ 498-VIII від 02.06.2015, ВВР, 2015, № 31, ст.294
№ 911-VIII від 24.12.2015, ВВР, 2016, № 5, ст.50
№ 2145-VIII від 05.09.2017, ВВР, 2017, № 38-39, ст.380
№ 2541-VIII від 06.09.2018, ВВР, 2018, № 43, ст.345
№ 2581-VIII від 02.10.2018, ВВР, 2018, № 46, ст.371
№ 2704-VIII від 25.04.2019, ВВР, 2019, № 21, ст.81
№ 463-IX від 16.01.2020, ВВР, 2020, № 31, ст.226
№ 474-IX від 16.01.2020, ВВР, 2020, № 30, ст.207
№ 978-IX від 05.11.2020}

© 2021 Заклад дошкільної освіти "Цукринка"
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати