Для батьків

Прості правила які бережуть життя!

Діїпід час виявленнявибухонебезпечнихпредметів

Вибухонебезпечнимиможуть бути не тількибоєприпаси, але й будь-якіпідозріліпредмети, якізалишені без нагляду.

У раз знаходженняпідозрілого предмета необхідно:

– не підходити та не чіпати предмет;

– утримуватисявідкуріння, використаннярадіо- та мобільногозв'язкупоблизу предмета;

– попередити про знахідкуінших людей;

– відійти на безпечнувідстань (не менше 100 м);

– повідомити про небезпечнузнахідку за телефонами 101 або 102.

Забороняється:

– намагатисясамостійнознешкоджуватизнахідку;

– розбиративибухонебезпечний предмет;

– заливатирідиною, засипатиґрунтом, накриватичимось.


НЕ ПРОВОКУЙТЕ ПОЖЕЖ В ЕКОСИСТЕМАХ

Під час війни роботи для рятувальників побільшало в рази. Надзвичайники ліквідовують численні пожежі після обстрілів та авіаударів. Допомагають при евакуації населення. Колосальне навантаження вогнеборцям створюють палії трави. Окрім цього, ці люди порушують закон, нищать природу.

Незважаючи на заборону та введений воєнний стан в Україні палії сухої трави продовжують створювати пожежі.

Рятувальники вкотре застерігають громадян, що за чинним законодавством, порушники правил пожежної безпеки нестимуть адміністративну та кримінальну відповідальності.

Відповідно до статті 77-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення за самовільне спалювання рослинних решток на громадян накладається штраф у сумі від 3 060 до 6 120 грн, а на посадових осіб від 15 300 до 21 420 грн.

За підпал трави природно-заповідного фонду штраф для громадян складає від 6 120 до 12 240 грн, а для посадовців – від 21 420 до 30 600 грн.

Згідно зі статтею 77 Кодексу України про адміністративні правопорушення, порушення вимог пожежної безпеки в лісах тягне за собою накладення штрафу на громадян від 1 530 до 4 590 грн, на посадових осіб – від 4 590 до 15 300 грн.

За знищення або пошкодження лісу вогнем для громадян передбачено штраф у сумі від 4 590 до 15 300 грн, для посадових осіб – від 10 710 до 30 600 грн.

У разі ж завдання природі великого збитку передбачена і кримінальна відповідальність.

Так, згідно зі статтею 245 Кримінального кодексу України, знищення або пошкодження вогнем лісових масивів, зелених насаджень навколо населених пунктів, вздовж залізниць, а також стерні, сухих дикоростучих трав, рослинності або її залишків на землях сільськогосподарського призначення караються штрафом від п'яти тисяч чотирьохсот до дев'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк від двох до п'яти років, або позбавленням волі на той самий строк.

Консультація для батьків та педагогів "Правила підтримки якщо дитина та її родини евакуюється до іншого міста чи країни"

https://mon.gov.ua/ua/psihologichna-turbota-vid-svitlani-rojz/pravila-pidtrimki-yaksho-rodina-evakuyuyetsya-z-ditinoyu

https://mon.gov.ua/ua/news/poradi-vid-ekspertiv-yunisef-pravila-pidtrimki-ditini-pid-chas-evakuaciyi

Як організувати активне дозвілля для дитини

https://vseosvita.ua/news/aktyvnosti-dlia-ditei-vikom-vid-2-do-6-rokiv-tsikave-dozvillia-79590.html 

Поради логопеда

1. Дорослим слід пам'ятати, що регулярне спілкування з новонародженою дитиною є необхідною та обов'язковою умовою для розвитку її мовлення. За нормативними показниками в 1 рік дитина повинна говорити до 10 слів.
2. Діти дуже схильні до наслідування, тому, розмовляючи з ними, важливо, щоб дорослі не спотворювали вимову звуків - так зване сюсюкання, оскільки це провокує неправильне формування уявлень дитини про звуки рідної мови. В 2 роки дитина повинна вимовляти 100 слів.
3. Дитину від 2 до 3 років не можна позбавляти нормального спілкування з дорослими та звужувати її спілкування одноманітними побутовими ситуаціями. Це може призвести до виникнення недорозвитку мовлення, яке згодом важко виправити.
4. Порушення звуковимови у дітей, яким виповнилося 5 років, вважаються патологічними. Вони не лише ускладнять спілкування дитини, а й негативно вплинуть на засвоєння нею читання та письма. У 4-5 років за нормативними показниками дитина має правильно вимовляти всі звуки рідної мови та вміти самостійно сказати чи повторити слова зі складовою структурою (4-5 складів) і слова зі збігом приголосних.
5. Надзвичайно важливо своєчасно допомогти дитині подолати мовленнєві вади. Саме своєчасне звернення до логопеда допоможе вам правильно оцінити мовленнєвий розвиток своєї дитини , вчасно звернути увагу на можливі проблеми, аби не втратити дорогоцінного часу для якнайшвидшого їх подолання.
Все, що живе на світі,
Уміє розмовляти.
Уміють говорити
Зайці і зайченята,
По-своєму говорять
І риби серед моря,
І у садочку пташка,
І у траві комашка...
Говорять навіть квіти
З блискучими зірками...
А як говорять діти?-
Так, як навчає МАМА!

Консультація для батьків. 

Як сприяти розвитку пальців рук

1. Слід масажувати пальчики впливаючи на активні точки пов'язані з корою головного мозку. Масаж чудово активізує мовленнєві центри мозку.
2. Ліплення з різних матеріалів (Тісто, пластилін, глина). Дитина розвиває гнучкість і рухливість пальців.
3. Ванни з крупами. Дитина занурює руки в крупи, перебирає перемішані горох та квасолю, а потім і дрібніші крупи. Пересипає їх з однієї посудини в іншу, розтирає в руках.
4. Мозаїка. Під час складання різноманітних ігор-мозаїк поліпшується дрібна моторика рук малюка, розвиваються кмітливість і творчі здібності.
5. Ігри-шнурування Монтессорі (шнурування, зав'язування шнурка на бант) сприяють розвитку мовлення, розвивають творчі здібності.
6. Ігри з ґудзиками та намистинками. Нанизування на нитку намистинок, застібання ґудзиків, перебирання пальцями намиста.
7. Пазли. Яскраві картинки розвивають увагу кмітливість, зір і дрібну моторику рук.
8. Ігри з прищіпками. Чіпляння прищіпок до картонних кружечків чи інших предметів.
9. Малювання,розфарбовування, штрихування.
10. Ігри з піском, водою.
11. Катання долоньками дерев'яних і гумових м'ячиків.
12. Вирізування ножицями.

Батьки бережіть дітей та себе!

 "Як зранку розбудити дитину в садок без істерик"

https://www.facebook.com/groups/298441224628258/permalink/828354508303591/ 

Добрі поради батькам.

Як розважити дитину без світла. 

Ігри в темряві

https://m.facebook.com/groups/256957038847337/permalink/698862004656836/

Казка "Їжачок, який не боявся темряви"

https://www.facebook.com/groups/551055408686767/permalink/1646033255855638/?sfnsn=mo&ref=share

Корисні поради батькам "Про що говорят шкідливі звички дітей"

https://www.facebook.com/groups/255817382134407/permalink/771678643881609/?sfnsn=mo&ref=share

Сенсорний розвиток дошкільників.

https://youtu.be/B25Og8rypAc 

Розвивальна гра для дошкільнят "Світські тварини"

Аплікація "Облаштуймо будку для Біма"

https://youtu.be/e4xpu_5Gzt4

Креативні ідеї для розвитку дитини

https://www.facebook.com/groups/551055408686767/permalink/1602793530179611/?sfnsn=mo&ref=share

ДОБРІ ПОРАДИ БАТЬКАМ
"2 ВАЖЛИВІ РЕЧІ, ЯКИХ ПОТРІБНО НАВЧИТИ ДИТИНУ

https://www.facebook.com/groups/3458270514207361/permalink/5964282570272797/

З метою навчання дітей дошкільного віку основам безпеки життєдіяльності в рамках «Тижня безпеки» пропонуємо наступні пізнавальні заходи для дітей: 

- з використанням дидактичних ігор: "Безпечні і небезпечні іграшки», "Правила дорожнього руху";

- основні правила безпеки життєдіяльності дітей, які можна відтворили на заняттях з художньо-естетичного розвитку (малювання, аплікація, ліплення): "Пожежа в лісі", "Світлофор Моргайчик", "Вогнегасник", колективна аплікація під час якої у формі гри, діти розділяють безпечні і небезпечні предмети на відповідні полиці.  На заняттях даного циклу дитина вивчає та пригадує правила користування ножицями;

- праця в природі (висаджування квітів).

Шановні батьки!

Одним із важливих пріоритетів у житті є забезпечення безпеки людей, які на сьогодні страждають від російської воєнної агресії. А життя та здоров'я дітей - це найбільша цінність людства.

Володіти необхідними знаннями, потрібними для подальшої безпечної життєдіяльності, є важливим завданням для кожного з дорослих.

Враховуючи широкомасштабну війну російських окупаційних військ на всій території України, є велика загроза отримати враження мінами та вибухонебезпечними предметами.

Головним для всіх дорослих, які опікуються дітьми раннього та дошкільного віку, має бути контроль за переміщенням дітей за межами будівель. При цьому, не допускайте прогулянок дітей без догляду дорослих.

Обов'язково обстежуйте територію, де проходять прогулянки, з метою виявлення вибухонебезпечних та підозрілих предметів.

Пояснюйте дітям, про небезпеку, яку несуть незнайомі предмети, покинуті іграшки тощо.

Пропонуємо до вашої уваги правила поводження у надзвичайних ситуаціях.

  1. У разі загрози ураження стрілецькою зброєю:

- закрийте штори або жалюзі (заклеїти вікна паперовими стрічками) для зниження ураження фрагментами скла;

- вимкніть світло, закрийте вікна та двері;

- займіть місце на підлозі в приміщенні, що не має вікон на вулицю (коридор, ванна кімната, передпокій);

- інформуйте різними засобами про небезпеку близьких чи знайомих.

  1. У разі загрози чи ведення бойових дій:

- закрийте штори або жалюзі (заклеїти вікна паперовими стрічками, скетчем) для зменшення ураження фрагментами скла. Вимкніть живлення, закрийте воду і газ, вимкніть пристрої для опалення;

- візьміть документи, гроші і продукти, предмети першої необхідності, медичну аптечку;

- відразу залиште приміщення, сховайтеся у підвалі або у найближчому сховищі;

- попередьте сусідів про небезпеку, допоможіть людям похилого віку і дітям;

- без крайньої необхідності не залишайте безпечне місце перебування;

- проявляйте крайню обережність; не варто панікувати.

  1. Якщо стався вибух:

- уважно озирніться навколо, щоб з'ясувати вірогідність небезпеки подальших обвалів і вибухів, чи не висить з руїн розбите скло, чи не потрібна комусь допомога;

- якщо є можливість - спокійно вийдіть з місця пригоди. Опинившись під завалами - подавайте звукові сигнали. Пам'ятайте, що за низької активності людина може вижити без води упродовж п'яти днів;

- виконуйте всі інструкції рятувальників.

  1. Під час повітряної небезпеки:

- відключіть живлення, закрийте воду і газ;

- вимкніть пристрої для опалення;

- візьміть документи, гроші і продукти, предмети першої необхідності, аптечку;

- попередьте про небезпеку сусідів і, у разі необхідності надайте допомогу людям похилого віку та хворим;

- дізнайтеся, де знаходиться найближче місце укриття. Переконайтися, що шлях до нього вільний і укриття знаходиться у придатному стані;

- як якнайшвидше дійти до захисних споруд або сховатися на місцевості. Дотримуйтеся спокою і порядку. Без крайньої необхідності не залишайте безпечного місця перебування. Слідкуйте за офіційними повідомленнями.

  1. Під час масових заворушень:

- зберігайте спокій і розсудливість;

- під час знаходження на вулиці: залиште місце масового скупчення людей, уникайте агресивно налаштованих людей;

- не піддавайтеся на провокації;

- надійно зачиніть двері. Не підходьте до вікон і не виходьте на балкон. Без крайньої необхідності не залишайте приміщення.

  1. Якщо Вас захопили у заручники і Вашому життю є загроза:

- постарайтеся запам'ятати вік, зріст, голос, манеру говорити, звички тощо злочинців, що може допомогти їх пошуку;

- за першої нагоди постарайтеся сповістити про своє місцезнаходження рідним або поліції;

- намагайтеся бути розсудливими, спокійними, миролюбними, не піддавайте себе ризику;

- якщо злочинці знаходяться під впливом алкоголю або наркотиків, намагайтеся уникати спілкування з ними, оскільки їхні дії можуть бути непередбачуваними;

- не підсилюйте агресивність злочинців своєю непокорою, сваркою або опором;

- виконуйте вимоги злочинців, не створюючи конфліктних ситуацій, звертайтеся за дозволом для переміщення, відвідання вбиральні тощо;

- уникайте будь-яких обговорень, зокрема політичних тем;

- нічого не просіть;

- якщо Ви тривалий час знаходитеся поряд зі злочинцями, постарайтеся встановити з ними контакт, визвати гуманні почуття;

- уважно слідкуйте за поведінкою злочинців та їхніми намірами, будьте готовими до втечі, пересвідчившись у високих шансах на успіх;

- спробуйте знайти найбільш безпечне місце у приміщенні, де знаходитесь і де можна було б захищати себе під час штурму (кімната, стіни і вікна якої виходять не на вулицю - ванна кімната або шафа). У разі відсутності такого місця - падайте на підлогу за будь-якого шуму або у разі стрільбі;

- при застосуванні силами спеціального призначення сльозогінного газу, дихайте через мокру тканину, швидко і часто блимаючи, викликаючи сльози;

- під час звільнення виходьте швидко, речі залиште там, де вони знаходяться, через ймовірність вибуху або пожежі, беззаперечно виконуйте команди групи захоплення.

  1. При проведенні евакуації цивільного населення з небезпечної зони:

- візьміть документи, гроші й продукти, необхідні речі, лікарські засоби;

- за можливості, надайте допомогу пенсіонерам, людям з обмеженими можливостями;

- дитині дошкільного віку вкладіть до кишені або прикріпіть до одягу записку, де зазначте ім'я, прізвище, дату народження, домашню адреса, а також прізвище матері та батька та їх контактні телефони;

- переміщайтеся за вказаною адресою.

- у разі необхідності зверніться за допомогою до поліції чи спеціальних служб та медичних працівників.

Правила поводження з вибухонебезпечними предметами

Під вибухонебезпечними предметами слід розуміти будь-які пристрої, засоби, підозрілі предмети, що здатні за певних умов вибухати.

  1. До вибухонебезпечних предметів належать:
  • вибухові речовини - хімічні з'єднання або суміші, здатні під впливом певних зовнішніх дій (нагрівання, удар, тертя, вибух іншого вибухового пристрою) до швидкого хімічного перетворення, що саморозповсюджується, з виділенням великої кількості енергії і утворенням газів.
  • боєприпаси - вироби військової техніки одноразового вживання, призначені для враження живої сили супротивника. До боєприпасів належать:

- бойові частки ракет;

- авіаційні бомби;

- артилерійські боєприпаси (снаряди, міни);

- інженерні боєприпаси (протитанкові і протипіхотні міни);

- ручні гранати;

- стрілецькі боєприпаси (набої до пістолетів, карабінів, автоматів тощо);

  • піротехнічні засоби:

- патрони (сигнальні, освітлювальні, імітаційні, спеціальні);

- вибухові пакети;

- петарди;

  • ракети (освітлювальні, сигнальні);

- гранати;

- димові шашки.

  • саморобні вибухові пристрої - пристрої, в яких застосований хоча б один елемент конструкції саморобного виготовлення:

- саморобні міни-пастки;

- міни-сюрпризи, що імітують предмети домашнього побуту, дитячі іграшки або речі, що привертають увагу.

У разі знаходження вибухонебезпечного пристрою заборонено:

- наближатися до предмета;

- пересувати його або брати до рук;

- розряджати, кидати, вдаряти по ньому;

- розпалювати поряд багаття або кидати до нього предмет;

- приносити предмет додому, у заклад освіти.

  1. Негайно повідомте поліцію або дорослих про знахідку!

Під час прогулянок ретельно дивіться під ноги та навколо себе, особливо у парку, лісі, біля водойм тощо.

Практично всі вибухові речовини чутливі до механічних дій і нагрівання. Поводження з ними вимагає граничної уваги і обережності.

Слід пам'ятати, що розмінуванням, знешкодженням або знищенням вибухонебезпечних предметів займаються тільки підготовлені фахівці-сапери, допущені до цього виду робі!

Злочинці зазвичай поміщають вибуховонебезпечні предмети у звичайні портфелі, сумки, банки, пакунки і потім залишають у багатолюдних місцях.

Відомі випадки застосування їх у авторучках, мобільних телефонах, гаманцях, дитячих іграшках.

Тому бездоглядні предмети на території або в приміщенні закладу освіти, в транспорті, кінотеатрі, магазині, на вокзалі тощо вимагають особливої уваги.

Є декілька ознак, що дозволяють припустити, що маємо справу з вибуховим пристроєм.

Звертайте увагу на:

- припарковані біля будівель дитячих садків автомашини, власники яких невідомі або державні номери якої не знайомі мешканцям, а також коли автомобіль давно непорушно припаркований;

- наявність у знайденому механізмі антени або приєднаних до нього дротів;

- звуки, що лунають від предмета (цокання годинника, сигнали через певний проміжок часу), мигтіння індикаторної лампочки;

- наявність джерел живлення на механізмі або поряд з ним (батарейки, акумулятори тощо);

- наявність розтяжки дротів або дротів, що тягнуться від механізму на велику відстань.

  1. У разі знаходженні вибухонебезпечного пристрою:
  1. Негайно повідомте чергові служби органів внутрішніх справ, цивільного захисту;
  2. Не підходьте до предмета, не торкайтеся і не пересувайте його, не допускайте до знахідки інших людей;
  3. Припиніть всі види робіт в районі виявлення вибухонебезпечного предмета.
  4. Не користуйтеся засобами радіозв'язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух).
  5. Дочекайтеся прибуття фахівців; вкажіть місце знахідки та повідомити час її виявлення.
  6. Зверніть увагу, що:

- не слід робити самостійно жодних маніпуляцій із знахідками або підозрілими предметами, що можуть виявитися вибуховими пристроями;

- виявивши річ без господаря, зверніться до працівника поліції та не можна торкатися знахідки;

- не користуйтеся мобільним та радіозв'язком поблизу підозрілої знахідки.

Для поштової кореспонденції з пластиковою міною характерна надмірна товщина, пружність, вага не менше 50 г і ретельна упаковка. На конверті можуть бути різні плями, проколи, можливий специфічний запах. Повинно насторожити настирне бажання вручити лист неодмінно в руки адресата і надписи на кшталт: «розкрити тільки особисто», «особисто в руки», «секретно» і т. п. Підозрілий лист не можна відкривати, згинати, нагрівати або опускати у воду.

Телефони рятувальних та аварійних служб:

112 - Єдиний номер виклику всіх служб екстреної допомоги (диспетчер викличе бригаду потрібної служби)

101 - Пожежно-рятувальна служба

102 - Поліція

103 - Швидка медична допомога

104 - Аварійна служба газової мережі

0 800 501 482 - телефон довіри СБУ.

Будьте пильними! Бережіть себе!

Про неочевидні та очевидні ознаки готовності до школи

Готовність дитини до школи - це не одна ознака, не просто бажання -вміння читати і рахувати. Це сукупність великої кількості емоційних, моторних, соціальних, інтелектуальних ознак і компетенцій.
І їх природний розвиток йде не через спеціальну підготовку - на курсах або гуртках, а більше - власним досвідом, «навчанням середовищем».

Найчастіше батьки, та й вихователі дитячих садів звертають увагу на інтелектуальну готовність до школи. Вона включає
увагу,
пам'ять,
мислення,
сприйняття,
уяву,
мову,
наявність предметно-специфічних знань,
математичних уявлень,
просторово-графічної підготовки ...

А ще ж є:
Емоційна готовність до школи.

Це, наприклад, здатність витримати розчарування, фрустрацію, вміння виконувати завдання, яке не подобається, вміння регулювати свою поведінку.

Коли батьки дітей 5-6 років говорять: «Моя дитина готова до школи, вона вміє читати!» - Я їм розповідаю саме про ці ознаки.

Соціальна готовність до школи: до неї відноситься, в тому числі, і готовність бути частиною групи.

А ще одна з ознак - розуміти значення правил і вміння дотримуватися їх!

Дитина 7 років вже вміє діяти - грати за правилами. Ігри дітей 5-6 років ще егоцентричні, за своїми правилами.

А ще є
моторна готовність,
фізична готовність,
фортеця имунітету.

А ще є вміння - одягатися, навіть витирати попу в туалеті (руки дитини 6 і 7 років - дуже відрізняються!

Мотивація. У дітей до 7 років - мотивація ігрова.
Дуже рідко у сучасних дітей навчальна мотивація доростає і до 7 років.

Дитина з ігровою мотивацією - цілком серйозно може посеред уроку сказати: «Стоп! Гра » і почати свою власну гру.

Все, що в навчанні до 7 років не є грою - виснажує дитини.

Знаєте, наша донька пішла в школу в минулому році в 6 років і 7 місяців. Школа дуже хороша, дбайлива, з абсолютно адекватним підходом до дітей, малою кількістю дітей в класі, знаходиться в 5 хвилинах ходьби від будинку. І дитина у нас досить активна та витримує навантаження. Ми не очікували, що першокласники будуть так втомлюватися. І були дні, коли ми з батьками однокласників ділилися - дітей просто неможливо розбудити до першого уроку. Домовлялися з директором про запізнення.

Автор - Світлана Ройз - дитяча та сімейна психологиня.

Моя дитина має залежність від планшета

Моя дитина має залежність від планшета? Якщо ви поставили собі це запитання, можливо, ви помітили, що ваша дитина засмучується, коли ви забираєте планшет, або якщо він не працює.

Але чи можуть діти справді стати залежними?

Читайте далі, щоб з'ясувати.

Ми ніколи не були так прив'язані до технологій, як в останні роки. Через ці нещодавні зміни діти, навіть немовлята, стали користуватися технологіями. Виростаючи у світі цифрових технологій, ці діти є цифровим поколінням.

Зручний дизайн технологій та нескінченні функції змушують дітей використовувати їх за кожної нагоди. Однак вони можуть бути занадто прив'язаними до них, якщо ми не навчимо їх регулювати час і використання телефонів або планшетів.

Що таке техногенна залежність?

За даними досліджень, залежність - це проблема, яка характеризується відсутністю самоконтролю, що призводить до різних наслідків. Крім того, це також означає труднощі у протистоянні певній дії.Як правило, використання нових технологій може мати позитивні наслідки для молоді. Однак дитина може розвинути залежність від планшета, якщо він перешкоджає всім аспектам життя.

Тривалий час, витрачений на планшет, може вплинути на інші сфери життя, такі як сімейне життя, успішність в навчанні, соціальні стосунки тощо. У результаті користувач стає рабом технології.

"Будь-яка залежність передбачає напад на свободу; це явна проблема залежності".

-Катти Леонала Ярамільо Оспіна-

Моя дитина має залежність від планшета: чинники

На думку фахівців, люди не просто потрапляють у залежність від технологій і залишаються там цілодобово.

Насправді діти поступово стають залежними в результаті комбінації множинних чинників. Ми пояснимо це більш детально.

Не пропустіть цю статтю: Номофобія: як розпізнати залежність від мобільного телефону

Генетичні чинники

У багатьох випадках генетичні та неврологічні чинники можуть призвести до розвитку залежності у дітей. Наприклад, якщо один з членів вашої сім'ї проявляє залежну поведінку, у вашої дитини також може розвинутися залежність.

Характер

Деякі риси характеру можуть змусити людей потрапити в залежність. Серед них такі: емоційно нестабільні, дуже імпульсивні і легко розчаровані типи особистості. Люди з низькою самооцінкою, які не мають соціальних навичок, також можуть бути більш вразливими.

Багаторазово було доведено, що стосунки в сім'ї безпосередньо впливають на розвиток дитини. Такі чинники, як неблагополучність сім'ї, соціально-економічні проблеми, брак уваги, стилі виховання або просто неусвідомлення небезпеки зловживання технологіями, можуть викликати залежність у дітей.

Психічні розлади

У деяких випадках діти стають залежними від технології в результаті проблем зі здоров'ям, таких як психічні розлади. Ці випадки може точно діагностувати лише експерт.

Проте основні депресивні розлади, соціальна фобія, розлади дефіциту уваги та гіперактивність є поширеними у випадках техногенної залежності.

Що ви можете зробити, якщо ваша дитина має залежність від планшета?

Часто психологи вважають, що стосунки між дитиною та новими технологіями повинні сприяти здоровому та позитивному життю.

Нижче ми поділимося нашими рекомендаціями, щоб у ваших дітей не розвивалася техногенна залежність.

  • Діти до 2 років не повинні використовувати електронні пристрої.
  • Контролюйте поступове знайомство з планшетом.
  • Встановіть правила та години використання електронних пристроїв.
  • Не забороняйте використання планшета повністю, але не допускайте його під час сімейних зборів чи їжі.
  • Помістіть його в загальну зону та не використовуйте за закритими дверима.
  • Заохочуйте інші захоплення та хобі, такі як читання, спорт, культурна або командна діяльність.
  • Посилюйте та заохочуйте сімейне спілкування.
  • Проводьте час з дітьми та використовуйте планшет як зразок для виконання.
  • Не розважайте дітей та не підтримуйте тишу за допомогою електронних пристроїв.
© 2021 Заклад дошкільної освіти "Цукринка"
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати