Прозорість та інформаційність закладу

СТАТУТ МИРОНІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА - САДОК) "ЦУКРИНКА" МИРОНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Контингент вихованців закладу

Кількість груп - 5

Кількість вихованців - 107

Ранній вік:

1 групи - 22 дітей

Молодший дошкільний вік:

1 група - 22 дітей

1 група різновікова - 19 дітей

Середній дошкільний вік:

1 група - 22 дітей

Старший дошкільний вік:

1 група - 22 дітей

Кадровий склад педагогів закладу

1. Бордюг Раїса Дмитрівна 17.01.1959 , освіта вища, кваліфікаційна категорія « Вища», педагогічний стаж 41 років.

2. Пилипенко Інна Іванівна 26.03.1968 , освіта неповна вища, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст», педагогічний стаж 29 років.

3 . Буценко Лариса Миколаївна 13.09.1968, освіта неповна вища, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст», педагогічний стаж 15 років .
4. Гура Інна Анатоліївна 25.10.1999 , освіта вища, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст» , педагогічний стаж 1 років .
5. Комірна Аліна Павлівна 18.03.1995, освіта вища, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст ІІ категорії», педагогічний стаж 7 років .
6. Околот Алла Сергіївна 06.09.1993, освіта вища, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст» , педагогічний стаж 6 років .
7. Коваленко Юлія Іванівна 27.04.1993 , освіта вища , кваліфікаційна категорія «Спеціаліст ІІ категорії » , педагогічний стаж 8 років .

8. Пагурок Юлія Іванівна 03.05.1990, освіта вища, кваліфікаціна категорія "Спеціаліст ІІ категорії", педагогічний стаж, 10 років

9. Прокопік Яна Леонідівна 15.09.1988, освіта вища,  кваліфікаційна категорія "Спеціаліст", педагогічний стаж 16 років

10. Животенко Єлизавета Миколаївна 17.09.1995, освіта вища, кваліфікаційна категорія "Спеціаліст", педагогічний стаж 4 роки

11. Кондратюк Світлана Анатоліївна 20.08.1976, освіта вища, кваліфікаційна категорія "Спеціаліст ІІ категорії", педагогічний стаж 10 років

Наявність вакантних посад:

Музичний керівник, інструктор з фізкультури

Аналітична довідка

«Аналіз освітнього процесу Миронівського закладу дошкільної освіти (ясла - садок) «Цукринка» Миронівської міської ради за 2023/2024н.р. на 03.06.2024

Миронівський ЗДО «Цукринка» підпорядкований Гуманітарному відділу виконавчого комітету Миронівської міської ради.

У закладі освіти п'ять вікових груп: перша молодша, друга молодша, середня, старша та різновікова. У групах перебуває 107 дітей. Ліцензована потужність місць - 93. Наповнюваність груп понаднормова.

Якісний склад педагогічних кадрів становить:

Із 10 педагогічних працівників мають вищу педагогічну освіту – 8 чоловік, базову вищу освіту – 2 чоловік.

За категоріями: вища категорія – 1 особа, І категорія – 1 особа, ІІ категорія – 4 особи , спеціаліст – 4 осіб.

Педагогічні працівники ЗДО постійно підвищують свою фахову майстерність: відповідно до плану атестації проходять перепідготовку фахової майстерності у Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів у м. Біла Церква.Постійно знайомляться з фаховими періодичними виданнями, працюють з Інтернет ресурсами, Веб- сторінками, кожний педагог має проблемне питання працюючи над яким вдосконалює свої знання, переймають досвід зарубіжних професіоналів. Брали участь у перегляді вебінарів:

  • З психологічної підтримки: «Дивись, слухай, спрямовуй: як вихователям підтримувати себе та дітей у надзвичайних ситуаціях», «Школа стійкості», «Психологічна підтримка всіх учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану», «Формування стресостійкості. Психологічні техніки самодопомоги в умовах війни» ;
  • Організація інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти «Школа для всіх», «Інклюзія без ілюзії. Відкриваємо двері до рівних можливостей»;
  • «Образотворча майстерня у закладі дошкільної освіти: виготовляємо поробки до свята»;
  • «Безпека в закладі освіти. Навчання педагогів алгоритмам реагування на мінну небезпеку та повітряну тривогу»;
  • З розвитку мовлення дітей: «Мовленнєвий розвиток дитини в дошкільному віці. Підготовка до НУШ», «Принципи і методи формування мовлення у дитини дошкільного віку», «Основні напрями і методи роботи по розвитку мовлення дітей дошкільного віку»;
  • З корекційно – розвиткової роботи: «Розвиток читання та письма у дітей: практичні рекомендації та ігри для занять, «Розвиток навичок спілкування дошкільників та молодших школярів в умовах сьогодення», «Дидактичні ігри на розвиток мовлення в корекційно – ігровій діяльності дошкільнят», «Практичний кейс:нейроігри для мовленнєвого розвитку дітей», «Варіанти корекційно – розвиткової роботи для дітей дошкільного віку з використанням іграшкових фігурок», «Мовленнєва готовність дитини до школи. Розвиток та корекція»;
  • «Формування базового почуття безпеки у дошкільників засобами арттерапії»;
  • «Подолання агресивності дошкільників та молодших школярів засобами ігрової діяльності»;
  • «Новий формат зустрічей з батьками як інструмент ефективної співпраці. STEM»;
  • «STEM – освіта: стан впровадження та перспективи розвитку»;
  • «Атестація педагогічних працівників за новим положенням МОН від 09.09.2022 № 805. Кроки цифровізації атестаційного процесу»;
  • «Цифровізація освітнього процесу ЄАС. Атестація педагогічних працівників за новим положенням МОН»;
  • «Організація методичної роботи у закладі дошкільної освіти під час воєнного стану»;
  • «Створюємо простір дитинства»;
  • Навчання з теми «Психолого – педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації (практичні дії та підтримка)» та «Культура безпеки» від Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» спільно з благодійним фондом ЮНІСЕФ.

Відповідно до Річного освітнього плану роботи ЗДО «Цукринка» на 2023-2024 навчальний рік було проведене вивчення стану виконання завдань річного плану освітньої роботи закладу освіти.

У ході вивчення аналізувався стан освітнього процесу, ведення ділової документації,методів та форм роботи з батьками, розвивальне середовище групових осередків, виконання Річного плану освітньої роботи Миронівського ЗДО «Цукринка» на 2023-2024н.р., поповнення предметно-ігрових осередків та урізноманітнення насаджень.

Результати, отримані під час вивчення, свідчать про те що педагоги протягом навчального року працювали над виконанням завдань Річного плану освітньої роботи ЗДО на 2023-2024н.р. та Методичні рекомендації «Про деякі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році» (Лист МОН № 1/12490-23 від 21.08.2023р.)

Освітня діяльність закладу освіти «Цукринка» з вересня 2023 року працювала відповідно до документу «План освітнього процесу в Миронівському ЗДО «Цукринка» в умовах воєнного стану з 01.09.2022р.» (Лист МОН № 1/3371-22 від 06.03.2022).

У освітньому процесі педагоги використовували рекомендації МОЗ, МОН, ДСНС, інформаційно освітні матеріали які розміщенні на сайтах https://mon.gov.ua/, ЮНІСЕФ Україна.

З метою дотримання проти епідеміологічних заходів та заходів безпеки життєдіяльності під час воєнного стану педагоги проводили батьківськізбори, бесіди та консультації за допомогою дистанційних технологій: батьківські групи Viber, сторінку ЗДО Fecebook, веб – сайт Миронівського ЗДО «Цукринка», онлайн – платформу ZOOM.

У 2023/2024 навчальному році педагогічний колектив перебував у творчому пошуку та працював над вирішенням наступних завдань:

  • Проводили просвітницьку роботу серед батьків щодо нового змісту Державного стандарту дошкільної освіти та завдань батьків, як учасників освітнього процесу, по формуванню ключових компетентностей, важливих для подальшого навчання дитини на наступних рівнях освіти;
  • Сприяли удосконаленню культури українського мовлення між учасниками освітнього процесу як основи формування національно – патріотичних почуттів;
  • Удосконалювали роботу з художньо – естетичної компетентності дошкільників, з активізації творчого потенціалу педагогів та батьків;
  • Формували фізично розвинену особистість дитини, з свідомим ставленням їх до здорового способу життя.
  • Педагоги працювали над удосконаленням роботи щодо формування комунікативно - математичної компетенції дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій, а саме: на заняттях з логіко - математичного розвитку використовували палички Кюїзенера; прийоми ейдетики при вивченні чисел і цифр; конструктор LEGO. Більшість дітей усіх вікових груп засвоїли програмний матеріал і навчилися оволодівати логіко - математичними компетенціями, згідно Базового компонента освіти.

З огляду на останні зміни, що відбулися в освітньому процесі увага вихователів повинна бути націлена на переосмислення завдань логіко - математичного розвитку, вибір най оптимальніших форм роботи з дошкільниками. Таким чином, у процесі підготовки слід приділяти особливу увагу наступним позиціям: забезпечення логіко - математичного розвитку дітей в освітньому середовищі ЗДО; зміна позицій педагога та дитини в освітньому процесі з суб'єкт - об'єктивних на суб'єкт - суб'єктні; надання пріоритету заняттям інтегрованого типу.

2. Працювали над розвитком естетичних відчуттів світу дошкільнят, уявлень про взаємозв'язки в природі, засвоєння елементів екологічної культури, засвоєння перлин народної мудрості про дбайливе ставлення до природного оточення через різні форми: Еко-квести; дослідницько-експериментально діяльність; проєкти «Сад-город на підвіконні», «Зелена планета»..

Екологічна освіта має починатися з об'єктів, найближчого оточення з якими діти стикаються в повсякденному житті, саме з їх емоційного сприйняття.

Серед провідних форм ознайомлення дітей з природою слід віддавати перевагу екскурсіям, прогулянкам, заняттям на відкритому повітрі, експериментальній діяльності з природним матеріалом, праця у куточку природи, трудова діяльність на присадибних ділянках та клумбах.

3.Впродовж року працювали над формуваннямхудожньо-естетичнихцінностейдошкільнят у процесістворенняєдиногоосвітнього простору через гурткову роботу. Єфективним шляхом всебічного гармонійного розвитку особистості є залучення дошкільників до художньо - естетичної діяльності, яка включає зображувальну, музичну, театралізовану, художньо -мовну діяльність.

Художньо - естетична діяльність – діяльність специфічна для дітей, в якій дитина може розкрити себе, свої можливості, відчути продукт своєї діяльності, одним словом реалізувати себе як творча особистість. На це нас націлює концепція дошкільної освіти, де чітко визначається завдання перед педагогами про розвиток творчого початку дітей, згодом так необхідного в житті.

4. Удосконалювався розвиток мовленнєвих здібностей, формувався у дітей мовленнєвих умінь і навичок, збагачувався словник та засвоювали елементарні знання про культуру та мовлення.

Дошкільний вік є сенситивним періодом мовленнєвого розвитку дитини, тому один з провідних напрямів діяльності вихователів нашого ЗДО – формування усного мовлення та навичок мовленнєвого спілкування, що спирається на володіння рідноюмовою.

Мовленнєве спілкування здійснювалося в різних видах діяльності: у грі, освітньо - виховній діяльності, трудовій та побутовій. Педагоги у освітньому процесі використовували методику навчання дітей розповідання за схемами, різноманітні мнемотаблиці при вивченні віршів та розповіданні казок, дидактичні ігри, демонстраційні картини для розвитку мовлення та безліч іншого.

Під час дистанційного навчання педагоги використовували різні форми роботи з дітьми: надавали дітям різні онлайн заняття, ігри, пізнавальні відео, фото через мобільні додатки Viber, Zoom, Google диск, Fecebook та розміщували на сайті Миронівського ЗДО «Цукринка».

Осередком здійснення освітнього процесу та роботи з педагогічними кадрами є методичний кабінет. Наповнення в методичному кабінеті постійно поповнюється та удосконалюється різноманітними навчальними матеріалами, які виготовляють педагоги впродовж року. А також у ньому зосереджені: методичні, інформаційні, атестаційні матеріали, Інтернет ресурси, комп'ютер, два ноутбуки, два принтери, плазмовий телевізор, домашній кінотеатр, проектор та екран до проектора. Зібрано папки досвіду роботи вихователів, конспекти різноманітних освітніх заходів. Серед книжкових видань: методична література та дитяча література. Наявні фахові періодичні видання, це - «Вихователь-методист», «Методична скарбничка вихователя». Напрацьовується та вдосконалюються матеріали щодо екологічного та логіко – математичного розвитку, спортивний інвентар, музичні інструменти, куточок драматизації де знаходяться маски, настільний театр, в наявності інвентар та форма для праці в природі дітей. Поповнюється освітніми матеріалами куточок безпеки життєдіяльності. Це дає змогу педагогам ефективно та якісно підготуватися до освітнього процесу з дошкільниками.

Педагоги протягом навчального року проводили відкриті заняття, розваги та свята, зокрема свято Випускного дітей старшого дошкільного віку груп «Ромашка» та «Мальва» з використанням інноваційних та інтерактивних технологій, ділилися досвідом роботи, презентували свої напрацювання з Національно – патріотичного виховання як засобу розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку, обговорили їх ефективність в освітньому процесі.

Вихователі є активними учасниками онлайн семінарів. З метою удосконалення професійної творчості педагогів було організовано прослуховування вебінарів ( з подальшим обговоренням), опрацьовано листи МОН України,які були надіслані протягом навчального року, щомісячно опрацьовано періодичні видання. А також були проведені:

Консультації: «Як організувати виховний процес у 2023/2024 н. р.: рекомендує МОН у новому листі», «Сучасні підходи до організації освітнього процесу в умовах сьогодення», «Адаптація дітей до умов закладу освіти», «Як уберегти дитину від переохолодження в укритті», «Інноваційні форми взаємодії закладу дошкільної освіти з родинами вихованців», «Використання квест технологій в освітньому просторі ЗДО», «Сучасні технології розвитку сенсорно – пізнавальних та математичних компетентностей дошкільників», «Види та стилі декоративного малювання», «Використання ІКТ в освітньому процесі», «Особливості патріотичного виховання в сучасних умовах», «Розвиток мовлення дітей, з використанням елементів грамоти», «Хатха – йога – ефективна здоров'язбережувальна технологія фізичного виховання дітей дошкільного віку», «Взаємодія педагога з батьками у здійсненні виховного процесу», «Психолого – педагогічна вправність дорослих: вчимо дитину цікаво проводити час з однолітками», «Логіко – математичний розвиток логічні блоки Дьєнеша», «Розвиток загальних педагогічних здібностей: емоційна стійкість», «Як підготувати старшого дошкільника до навчання в школі».

Презентація педагогічного досвіду: майстер класи для педагогів: «Використання ІКТ під час освітнього процесу»; «Кольорові емоції» або «Використання арттерапії у роботі вихователя».

Ділові ігри: психологічний тренінг для вихователів «Гра – ефективний засіб виховання самостійного дошкільника»; творчий квест «Використання нетрадиційних технік малювання на занятті малювання».

Семінари: «Використання паличок Кюїзенера в освітньому процесі», «Використання інноваційних технологій для розвитку мовленнєвої компенції (мнемотаблиці)».

Відкриті покази: заняття «Здоров'я та фізичний розвиток з елементами гурткової роботи «Хатка – його»», заняття з патріотичного виховання «Стежинами рідного краю» і «Хай в серці кожної дитини живе любов до України», заняття з творчого розвитку з використанням LEGO цеглинок, «Арттерапія в освітньому процесі», заняття з образотворчої діяльності з використанням нетрадиційних технік малювання «Квітневий край» (рослинні символи та обереги), заняття з економічного виховання в середній групі, заняття з сенсорно – пізнавального розвитку в ясельній групі, квест – прогулянка з використанням пошуково – дослідницької діяльності.

У закладі освіти працює сайт Миронівський ЗДО «Цукринка» та група у Facebook, на сторінках яких висвітлюється робота педагогічного колективу з малятами та спільна робота з батьками вихованців, сестри медичної, консультації для батьків вихователя - методиста.

Активно та творчо оформлюється приміщення дошкільного закладу з використанням нетрадиційних матеріалів та сучасних технологій для естетичного та комфортного перебування дітей в дошкільному закладі .

Атестаціяпедагогічнихпрацівниківзакладу дошкільноїосвітиздійснюєтьсякомісією ІІ рівня та маєсистематичнийіплановий характер дотримуючисьчинної нормативно- правовоїбази. У поточному навчальному році проатестовано вихователів: Ю. Коваленко, на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії», Я. Прокопік, вихователя – методиста (вчителя – логопеда) А. Околот, на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії», підтверджено категорію «спеціаліст» вихователю Є. Животенко. За підсумками атестації педагоги поповнили методичний кабінет атестаційними матеріалами на теми: «Економічне виховання», «Фізичний розвиток з елементами «Хатха – йога»», «Патріотичне виховання дошкільників», «Налагодження співпраці вихователів з батьками дітей з впровадження «Педагогіки партнества»», «Розвиток мовлення дітей дошкільного віку». У 2024-2025н.р. підлягають черговій атестації Р. Бордюг, директор та вихователі, І. Гура, Л. Буценко, І. Пилипенко.

Однією із форм підвищення професійної компетентності педагогів в ЗДО є наставництво «Вихователів наставників та молодих спеціалістів» та надання методичної допомоги тим вихователям які її потребують. Метою роботи педагога – наставника є надання професійної допомоги молодому спеціалісту. Планування та здійснення разом із молодим спеціалістом заходів: проведення індивідуальних консультацій, демонстрація кращих зразків планів освітньої роботи, обговорення новинок педагогічної літератури, взаємовідвідування і спостереження режимних моментів, освітніх заходів та обов'язкове обговорення, анкетування новоприбулих вихователів.

В закладі дошкільної освіти створено належні умови для реалізації освітнього процесу та розвитку дітей. Усі групи забезпечені дидактичними та програмно-методичними матеріалами, зокрема: демонстраційним матеріалом, таблицями, роздатковими матеріалам, опорними схемами, іграшками, настільними іграми,розвивальними іграми. Середня та старша група забезпечені конструктором «Legо», індивідуальними боксами з начальним приладдям. Групові кімнати оформлено відповідно до методичних рекомендацій «стіни, що розмовляють». У кожній групі діють такі куточки: національно - патріотичний , музичний, фізкультурний, куточок книги, куточок усамітнення, куточок ІЗО, конструкторсько-будівельний, сенсорики, куточок природи, господарсько – побутової праці, театралізації та куточок іграшки і дитячих меблів.

Дитячий простір в ЗДО поповнюється щороку різноманітними іграшками (сучасні, механічні, іграшковий транспорт, побутова іграшкова техніка) відповідно до Типового переліку обов'язкового обладнання, іграшок у закладах дошкільної освіти.

Миронівський ЗДО «Цукринка» працює в художньо-естетичному напрямку, педагоги створюють умови для розвитку у дітей творчого потенціалу та здібностей. Освітній процес з дошкільниками здійснюється відповідно до програми виховання та навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина» редакції 2020р., Базовий компонент дошкільної освіти.

У закладі освіти створені усі умови для пізнання дітьми світу предметів, світу природи. Формування уявлення про сім'ю, родину, народів світу, їх культуру.

Ценаявність на прилеглійтериторіїрізнихвидів дерев, кущів та квітковихнасаджень на клумбах. Систематичнефункціонування«Альпійської гірки», де дітиотримуютьзнання про різноманіття рослин. Працядітей в куточку природи та довкіллі має систематичний та плановий характер. В наявності інвентар та форма для праці дітей в довкіллі. В групахстворенікуточкиприроди з кімнатними рослинами, календаріприроди. Систамитично ведеться робота з дошкільниками щодо спостережень за об'єктами живої і неживої природи, дослідницько-пошукова діяльність, читання художньої літератури, природознавчого характеру, дидактичні ігри, різноманітні заняття, екскурсії в природу і т.д..

Педагогічні працівники намагаються створити ситуації, в яких діти не тільки пізнають предметний світ, а й можуть самостійно відокремити предметний матеріал для гри, досліду, праці на городі, квітнику, саду, куточках живої природи, спостереженні за розвитком рослин «від насіння до плоду».

В ЗДО діють гуртки: «Літературний гурток», «Олівець – малювець», «Веселі музики», хореографічний гурток, «Умілі рученята », «Веселі розмови», «Чарівний світ театру», гурток англійської мови.

Також є надання освітніх додаткових послуг - гурток хореографії та англійської мови. Незважаючи на відсутність музичного керівника, робота з музичного виховання ведеться на достойному рівні.

Формування соціальної компетентності відбувається в процесі різноманітних видів дитячої діяльності через засвоєння соціальної інформації, навичок і умінь. Педагогами проводиться повсякденна робота щодо підготовки дитини до суспільного життя. Вихователі через трудову, ігрову діяльність впливають на виховання морально-етичних норм поведінки, на розвиток дружніх відносин з однолітками.

У зв'язку з введеним воєнного стану на території України 4 дітей виїхали та навчаються за кордоном.Вихователі підтримують зв'язок з батьками дітей що навчаються за кордоном через закритій групивайбер та інші мобільні додатки, щоб батьки мали змогу отримувати інформацію та консультації від педагогів, адміністрації та сестри медичної закладу освіти. Для налагодження ефективної роботи педагогічних працівників з батьками вихованців та забезпеченням якісної освітньої діяльності дошкільників, педагогам необхідно більше уваги приділити самоосвіті щодо вдосконалення знань роботи з гаджетами, мобільними програмами та додатками, ПК.

Колектив Миронівського ЗДО «Цукринка» постійно працює над створенням належних умов для отримання дітьми дошкільної освіти. Тому відповідно до вимог сучасності, для збереження психологічного та фізичного здоров'я малят в закладі освіти проводилися ремонтні роботи: фарбування ігрового обладнання на майданчиках, частковий ремонт пісочниць. Докуплено господарський інвентар.

В результаті моніторингового дослідження якості освітнього процесу Миронівського ЗДО «Цукринка» в 2023-2024н.р. вийшли на такі показники: «добре».

Вихователь – методист                                                                                                Алла ОКОЛОТ

Аналітична довідка

«Аналіз освітнього процесу Миронівського закладу дошкільної освіти (ясла - садок) «Цукринка» Миронівської міської ради за 2022/2023н.р. на 01.06.2023

Миронівський заклад дошкільної освіти «Цукринка» (ясла – садок) підпорядкований Гуманітарному відділу виконавчого комітету Миронівської міської ради.

У закладі освіти п'ять вікових груп: перша молодша, друга молодша, середня, старша та різновікова. У групах перебуває 111 дітей. Ліцензована потужність місць - 93. Наповнюваність груп понаднормова.

Якісний склад педагогічних кадрів становить:

Із 10 педагогічних працівників мають вищу педагогічну освіту – 6 чоловік, базову вищу освіту – 2 чоловік, середню спеціальну – 2 чоловік.

За категоріями: вища категорія – 1 особа, ІІ категорія – 3 особи , спеціаліст – 6 осіб.

Педагогічні працівники ЗДО постійно підвищують свою фахову майстерність: відповідно до плану атестації проходять перепідготовку фахової майстерності у Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів у м. Біла Церква. Постійно знайомляться з фаховими періодичними виданнями, працюють з Інтернет ресурсами, Веб - сторінками, кожний педагог має проблемне питання працюючи над яким вдосконалює свої знання, переймають досвід зарубіжних професіоналів. Брали участь у перегляді вебінарів:

  • «Працюємо для перемоги» - особливості партосвіти;
  • «Формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти»;
  • Організація інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану»;
  • «Робота ЗДО в умовах воєнного стану. Як надати емоційну підтримку дитині у стресовій ситуації»;
  • «Школа благодійності» в рамках міжнародного благодійного руху «Щедрий вівторок»;
  • «Якісна дошкільна освіта: нові виклики»;
  • «Створення безпечного простору для дітей»;
  • «Готовність дитини до шкільного навчання»;
  • «Організація освітнього процесу для дітей дошкільного віку у змішаному форматі»;
  • Підшкала ECERS -3 «Взаємодія та параметри які вона містить: нагляд за діяльність пов'язанаю з моторикою, індивідуальне навчання й учення взаємодія персоналу та дітей між однолітками, дисципліна»;
  • «Реалізація змісту Державного стандарту дошкільної освіти в парціальних програмах»;
  • «Інновації в освітньому процесі ЗДО:педагоги, батьки, діти»;
  • «Моніторинг організації дистанційного навчання: як забезпечити внутрішній та підготуватися до зовнішнього»;
  • «Формування цінностей у дітей дошкільного віку під час ігрової активності на свіжому повітрі»;
  • «Інтерактивний підхід до національно – патріотичного виховання в умовах дистанційного та змішаного навчання»;
  • «Інтерактивні вправи для розвитку логічного мислення у дітей дошкільного віку».

Відповідно до Річного освітнього плану роботи ЗДО «Цукринка» на 2022 - 2023 навчальний рік було проведене вивчення стану виконання завдань річного плану освітньої роботи закладу освіти.

У ході вивчення аналізувався стан освітнього процесу, ведення ділової документації, методів та форм роботи з батьками, розвивальне середовище групових осередків, виконання Річного плану освітньої роботи ЗДО «Цукринка» на 2022 - 2023н.р., поповнення предметно - ігрових осередків та урізноманітнення насаджень.

Результати, отримані під час вивчення, свідчать про те що педагоги протягом навчального року працювали над виконанням завдань Річного плану освітньої роботи ЗДО на 2022 - 2023н.р. та Методичні рекомендації «Про деякі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році» (Лист МОН № 1/8504-22 від 27.07.2022р.)

Освітня діяльність закладу освіти «Цукринка» з вересня 2022 року працювала відповідно до документу «План освітнього процесу в ЗДО «Цукринка» в карантинних умовах та умовах воєнного стану з 01.09.2022р.» (Лист МОН від 19.05.2020 №6/643-2020, Лист МОН № 1/3371-22 від 06.03.2022).

У освітньому процесі педагоги використовували рекомендації МОЗ, МОН, ДСНС, інформаційно освітні матеріали які розміщенні на сайтах mon-covid19.info, https://don.kyivcity.gov.ua/files/2022/4/27/12.pdf, ЮНІСЕФ Україна: «Як підтримати дітей у стресових ситуаціях», серія коротких мультиків про правила особистої гігієни від ЮНІСЕФ України, інформаційний комікс для дітей «Поради від захисника України»; хрестоматія для дітей дошкільного віку «Моя країна – Україна» з національно-патріотичного виховання; поради з надання першої психологічної допомоги людям, які пережили кризову подію; довідник «У разі надзвичайної ситуації або війни», в якому зібрані поради, як захистити себе у надзвичайній ситуації.

З метою дотримання проти епідеміологічних заходів та заходів безпеки життєдіяльності під час воєнного стану педагоги проводили батьківські збори, бесіди та консультації за допомогою дистанційних технологій: батьківські групи Viber, сторінку ЗДО Fecebook, веб – сайт ЗДО «Цукринка», онлайн – платформу ZOOM.

У 2022/2023 навчальному році педагогічний колектив перебував у творчому пошуку та працював над вирішенням наступних завдань:

  • Удосконалення форм та методів роботи по збереженню та зміцненню власного здоров'я дітей інноваційними технологіями («Хатха – йога», доріжки здоров'я, фітбол гімнастика, стрейчинг, степ – аеробіка), фрмувати в них розуміння цінності власного здоров'я, необхідності дотримання правил безпеки життєдіяльності враховуючи надзвичайні ситуації сьогодення;
  • Продовжувати працювати над розвитком патріотичної свідомості дошкільників з високими морально – духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно – патріотичного виховання;
  • Приділяли увагу формуванню художньо – естетичних компетенцій, сприянню подальної творчої самореалізації в умовах дошкільного життя;
  • Продовжувати удосконалювати та підбирати форми мовленнєвих здібностей через інноваційні технології (коментоване малювання, метод розв'язання проблеми або «дерево рішень», опис за таблицями і т.д.).
  • Педагоги працювали над удосконаленням роботи щодо формування комунікативно - математичної компетенції дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій, а саме: на заняттях з логіко - математичного розвитку використовували палички Кюїзенера; прийоми ейдетики при вивченні чисел і цифр; конструктор LEGO. Більшість дітей усіх вікових груп засвоїли програмний матеріал і навчилися оволодівати логіко - математичними компетенціями, згідно Базового компонента освіти

З огляду на останні зміни, що відбулися в освітньому процесі увага вихователів повинна бути націлена на переосмислення завдань логіко - математичного розвитку, вибір най оптимальніших форм роботи з дошкільниками. Таким чином, у процесі підготовки слід приділяти особливу увагу наступним позиціям: забезпечення логіко - математичного розвитку дітей в освітньому середовищі ЗДО; зміна позицій педагога та дитини в освітньому процесі з суб'єкт - об'єктивних на суб'єкт - суб'єктні; надання приорітету заняттям інтегрованого типу.

2. Працювали над розвитком естетичних відчуттів світу дошкільнят, уявлень про взаємозв'язки в природі, засвоєння елементів екологічної культури, засвоєння перлин народної мудрості про дбайливе ставлення до природного оточення через різні форми: Еко-квести; дослідницько-експериментально діяльність; проєкти «Сад-город на підвіконні», «Зелена планета»..

Екологічна освіта має починатися з об'єктів, найближчого оточення з якими діти стикаються в повсякденному житті, саме з їх емоційного сприйняття.

Серед провідних форм ознайомлення дітей з природою слід віддавати перевагу екскурсіям, прогулянкам, заняттям на відкритому повітрі, експериментальній діяльності з природним матеріалом, праця у куточку природи, трудова діяльність на присадибних ділянках та клумбах.

3.Продовж року працювали над формуванням художньо-естетичних цінностей дошкільнят у процесі створення єдиного освітнього простору через гурткову роботу. Єфективним шляхом всебічного гармонійного розвитку особистості є залучення дошкільників до художньо - естетичної діяльності, яка включає зображувальну, музичну, театралізовану, художньо -мовну діяльність.

Одним із завдань художньо - естетичного розвитку є розвиток у дитини елементів творчості, які втілюються через гурткову роботу. У садочку діють такі гуртки: «Літературний гурток», «Олівець – малювець», «Веселі музики», хореографічний гурток, «Умілі рученята », «Веселі розмови», «Чарівний світ театру».

Художньо - естетична діяльність – діяльність специфічна для дітей, в якій дитина може розкрити себе, свої можливості, відчути продукт своєї діяльності, одним словом реалізувати себе як творча особистість. На це нас націлює концепція дошкільної освіти, де чітко визначається завдання перед педагогами про розвитку творчого початку дітей, згодом так необхідного в житті.

4. Удосконалювався розвиток мовленнєвих здібностей, формувався у дітей мовленнєвих умінь і навичок, збагачувався словник та засвоювали елементарні знання про культуру та мовлення.

Дошкільний вік є сенситивним періодом мовленнєвого розвитку дитини, тому один з провідних напрямів діяльності вихователів нашого ЗДО – формування усного мовлення та навичок мовленнєвого спілкування, що спирається на володіння рідною літературною мовою.

Мовленнєве спілкування здійснювалося в різних видах діяльності: у грі, навчальній діяльності, трудовій та побутовій. Педагоги у освітньому процесі використовували методику навчання дітей розповідання за схемами, різноманітні мнемотаблиці при вивченні віршів та розповіданні казок, дидактичні ігри, демонстраційні картини для розвитку мовлення та безліч іншого.

Під час дистанційного навчання педагоги використовували різні форми роботи з дітьми: надавали дітям різні онлайн заняття, ігри, пізнавальні відео, фото через мобільні додатки Viber, Zoom, Google диск, Fecebook та розміщували на сайті ЗДО «Цукринка».

Осередком здійснення освітнього процесу та роботи з педагогічними кадрами є методичний кабінет. Наповнення в методичному кабінеті постійно поповнюється та удосконалюється різноманітними навчальними матеріалами, які виготовляють педагоги впродовж року. А також у ньому зосереджені: методичні, інформаційні, атестаційні матеріали, Інтернет ресурси, комп'ютер, два ноутбуки, два принтери, плазмовий телевізор, домашній кінотеатр, проектор та екран до проектора. Зібрано папки досвіду роботи вихователів, конспекти різноманітних освітніх заходів. Серед книжкових видань: методична література та дитяча література. Наявні фахові періодичні видання, це - «Вихователь - методист», «Методична скарбничка вихователя». Напрацьовується та вдосконалюються матеріали щодо екологічного та логіко – математичного розвитку, спортивний інвентар, музичні інструменти, куточок драматизації де знаходяться маски, настільний театр, в наявності інвентар та форма для праці в природі дітей. Поповнюється освітніми матеріалами куточок безпеки життєдіяльності. Це дає змогу педагогам ефективно та якісно підготуватися до освітнього процесу з дошкільниками.

Педагоги протягом навчального року проводили відкриті заняття, розваги та свята, зокрема свято Випускного старшої групи «Волошка» з використанням інноваційних та інтерактивних технологій, ділилися досвідом роботи, презентували свої напрацювання з Національно – патріотичного виховання як засобу розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку, обговорили їх ефективність в освітньому процесі.

Вихователі є активними учасниками онлайн семінарів. З метою удосконалення професійної творчості педагогів було організовано прослуховування вебінарів ( з подальшим обговоренням), опрацьовано листи МОН України, які були надіслані протягом навчального року, щомісячно опрацьовано періодичні видання. А також були проведені:

Консультації: «Як організувати виховний процес у 2022/2023 н. р.: рекомендує МОН у новому листі», «Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги», «Що врахувати в організації освітнього процесу в дитячих садках під час воєнного стану», «Як організувати без стресовий освітній простір», «Як уберегти дитину від переохолодження в укритті», «Як організувати роботу з гіперактивною дитиною», «Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів», «Ігри для зняття стресу, тривожності та розвантаження дітей», «Я сам, або Як формувати у дитини навички самообслуговування», «Плекаймо обдарованість: поради для дорослих», «Які види праці організувати в освітньому закладі», «Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя», «Бесіда за картиною: що потрібно знати вихователю», «Як подолати дитині панічний страх. Допомога при панічних атаках», «Безпека дітей під час занять з фізкультури на свіжому повітрі», «Які навички знадобляться дитині в школі».

Інтегроване заняття з патріотичного виховання з використанням ІКТ.

Презентація педагогічного досвіду: майстер клас для педагогів «Нетрадиційні техніки маювання»; круглий стіл «Використання інноваційних технологій в розвитку мовлення дошкільників (мнемотаблиці)», круглий стіл: «Методичний сад цікавих порад», ярмарок та презентація творчих знахідок педагогів до проведення тижня з патріотичного виховання.

Ділові ігри: психологічний тренінг для вихователів «Як подолати емоційне вигорання педагога в умовах сьогодення», методичний квест для педагогів «Володар планів».

Семінари: «Використання паличок Кюїзенера в освітньому процесі», «Використання інноваційних технологій для розвитку мовленнєвої компенції (мнемотаблиці)».

Відкриті покази: заняття «Здоров'я та фізичний розвиток з елементами гурткової роботи «Хатка – його»», заняття з розвитку мовлення та грамоти у старших дошкільників, заняття: нетрадиційне малювання «Чарівні квіти», зимова прогулянка з використанням трудової діяльності, заняття з логіко – математичного розвитку з використанням паличок Кюїзенера «Весняна мандрівка», заняття з логіко – математичного розвитку «6 цеглинок – LEGO», заняття з патріотичного виховання в старшій групі.

У закладі освіти працює сайт ЗДО «Цукринка» та група у Facebook, на сторінках яких висвітлюється робота педагогічного колективу з малятами та спільна робота з батьками вихованців, сестри медичної, консультації для батьків вихователя - методиста.

Активно та творчо оформлюється приміщення дошкільного закладу з використанням нетрадиційних матеріалів та сучасних технологій для естетичного та комфортного перебування дітей в дошкільному закладі .

Атестація педагогічних працівників у дошкільному закладі має систематичний та плановий характер і здійснюється відповідно до чинної нормативно правової бази. У поточному навчальному році проатестовано вихователя Ю. Пагурок, на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії». За підсумками атестації педагог поповнила методичний кабінет атестаційними матеріалами на тему: «Художньо – естетичний розвиток». У 2022-2023р. підлягають позачерговій атестації Я. Прокопік, Є. Животенко, Ю. Коваленко, А. Околот.

Однією із форм підвищення професійної компетентності педагогів в ЗДО є наставництво «Вихователів наставників та молодих спеціалістів» та надання методичної допомоги тим вихователям які її потребують. Метою роботи педагога – наставника є надання професійної допомоги молодому спеціалісту. Планування та здійснення разом із молодим спеціалістом заходів: проведення індивідуальних консультацій, демонстрація кращих зразків планів освітньої роботи, обговорення новинок педагогічної літератури, взаємовідвідування і спостереження режимних моментів, освітніх заходів та обов'язкове обговорення, анкетування новоприбулих вихователів.

В закладі дошкільної освіти створено належні умови для реалізації освітнього процесу та розвитку дітей. Усі групи забезпечені дидактичними та програмно - методичними матеріалами, зокрема: демонстраційним матеріалом, таблицями, роздатковими матеріалам, опорними схемами, іграшками, настільними іграми, розвивальними іграми. Середня та старша група забезпечені конструктором «Legо», індивідуальними боксами з начальним приладдям. Групові кімнати оформлено відповідно до методичних рекомендацій «стіни, що розмовляють». У кожній групі діють такі куточки: національно - патріотичний , музичний, фізкультурний, куточок книги, куточок усамітнення, куточок ІЗО, конструкторсько - будівельний, сенсорики, куточок природи, господарсько – побутової праці, театралізації та куточок іграшки і дитячих меблів.

Дитячий простір в ЗДО поповнюється щороку різноманітними іграшками (сучасні, механічні, іграшковий транспорт, побутова іграшкова техніка) відповідно до Типового переліку обов'язкового обладнання, іграшок у закладах дошкільної освіти.

ЗДО «Цукринка» працює в художньо-естетичному напрямку, педагоги створюють умови для розвитку у дітей творчого потенціалу та здібностей . Освітній процес з дошкільниками здійснюється відповідно до програми виховання та навчання дітей від 3 до 7 років «Дитина» редакції 2020р., Базовий компонент дошкільної освіти. Не без уваги залишаються інші парціальні програми, які використовуються в освітньому процесі: з основ здоров'я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати» (авт. Лохвицька Л.В.), з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку (авт. Єфименко М.М.) «Казкова фізкультура», з організації театралізації в дошкільному закладі (авт. кол. Березина О.М., Гніровська О.З., Линник Т.А.) «Грайлик», програма з хореографічної діяльності (авт. Шевчук А.С.) «Дитяча хореографія», національно - патріотичного виховання дошкільного віку (авт. Каплуновська О.М.) «Україна – моя Батьківщина» .

У закладі освіти створені усі умови для пізнання дітьми світу предметів, світу природи. Формування уявлення про сім'ю, родину, народів світу, їх культуру.

Це наявність на прилеглій території різних видів дерев, кущів та квіткових насаджень на клумбах. Систематичне функціонування «Альпійської гірки», де діти отримують знання про різноманіття рослин. Праця дітей в куточку природи та довкіллі має систематичний та плановий характер. В наявності інвентар та форма для праці дітей в довкіллі. В групах створені куточки природи з кімнатними рослинами, акваріумами, календарі природи. Систамитично ведеться робота з дошкільниками щодо спостережень за об'єктами живої і неживої природи, дослідницько - пошукова діяльність, читання художньої літератури, природознавчого характеру, дидактичні ігри, різноманітні заняття, екскурсії в природу і т.д..

Педагогічні працівники намагаються створити ситуації, в яких діти не тільки пізнають предметний світ, а й можуть самостійно відокремити предметний матеріал для гри, досліду, праці на городі, квітнику, саду, куточках живої природи, спостереженні за розвитком рослин «від насіння до плоду».

В ЗДО діють гуртки: «Літературний гурток», «Олівець – малювець», «Веселі музики», хореографічний гурток, «Умілі рученята », «Веселі розмови», «Чарівний світ театру».

Також є надання освітніх додаткових послуг - гурток хореографії. Незважаючи на відсутність музичного керівника, робота з музичного виховання ведеться на достойному рівні.

Формування соціальної компетентності відбувається в процесі різноманітних видів дитячої діяльності через засвоєння соціальної інформації, навичок і умінь. Педагогами проводиться повсякденна робота щодо підготовки дитини до суспільного життя. Вихователі через трудову, ігрову діяльність впливають на виховання морально - етичних норм поведінки, на розвиток дружніх відносин з однолітками.

У зв'язку з введеним воєнного стану на території України та згідно протоколів батьківських зборів у всіх вікових групах, виявили бажання відвідувати садочок в очній формі 66 осіб, решта батьків обрали дистанційну форму навчання. Під час дистанційної роботи педагоги працювали на сторінках сайту ЗДО, Facebook, закритій групі у вайбер та мобільних додатках батьки мали змогу отримувати інформацію та консультації від педагогів, адміністрації та сестри медичної закладу освіти. Для налагодження ефективної роботи педагогічних працівників з батьками вихованців та забезпеченням якісної освітньої діяльності дошкільників вдома, педагогам необхідно більше уваги приділити самоосвіті щодо вдосконалення знань роботи з гаджетами, мобільними програмами та додатками, ПК.

Колектив ЗДО «Цукринка» постійно працює над створенням належних умов для отримання дітьми дошкільної освіти. Тому відповідно до вимог сучасності, для збереження психологічного та фізичного здоров'я малят в ЗДО проводилися ремонтні роботи: фарбування ігрового обладнання на майданчиках, частковий ремонт пісочниць. Докуплено господарський інвентар.

В результаті моніторингового дослідження якості освітнього процесу ЗДО «Цукринка» в 2022-2023н.р. вийшли на такі показники: «добре».

    Інформація про використання публічних коштів     

  Аналітична довідка результатів діяльності закладу дошкільної освіти

«Цукринка» за 2021 навчальний рік

Заклад дошкільної освіти «Цукринка» працював в режимі згідно карантинних вимог. За цей період було зроблено та придбано:

1.Придбано та встановлено в групі електричний водонагрівач(бойлер) Ariston на 30л на суму 5830 грн..

2.Заміна застарілих зливних бачків на нові по групах у кількості 5 шт.. Проведені сантехнічні роботи по заміні каналізаційної труби та комплектуючих.

3.В ремонтний період вартість витраченої фарби на внутрішні роботи в приміщеннях закладу, косметичного фарбування будівлі закладу та спортивних споруд на ігрових майданчиках становить - 9139,80 грн..

4.Придбано господарчого інвентарю для потреб закладу на суму - 5504,25 грн..

5.На харчоблок придбано посуду на суму - 6495,00 грн..

6. Для ремонту в методичному кабінеті було придбано шпалери та матеріали на суму - 2494,00 грн..

7.По групах встановлені опромінювачі ультрафіолетові екрановані бактерицидні «UV-BLAZE» у кількості 4 шт..

8. На не бюджетні кошти придбано, передано та поставлено на облік бухгалтерії Гуманітарного відділу Миронівської міської ради меблі, а саме:

- молодша група «Ромашка» - шафа-стелаж ЖУ-4 - 1040 грн.;

- молодша група «Ромашка» - стінка універсальна «Школа-Сад» - 5087,00грн.;

- старша група «Дзвіночок» - татамі жовто-сині у кількості 12 шт. - 5280 грн..

Завідувач господарства                                                                                      Олександра  ПАРИШКУРА

Загальний обсяг видатків на заклад/об'єкт та план на 2020 рік , грн

Загальний обсяг видатків

 За 2019 рік                                                      За 2020 рік

3586530,26                                                           4023420


У тому числі за різними типами бюджету та інших надходжень , грн ( в комірках,  за котрими не було надходжень, ставити «0» )

За 2019 рік                                                        За 2020 рік

Державний бюджет 0 0

Місцевий бюджет 

 3586530,26                                                         3586530 , 26

Інші надходження 0 0

Загальний обсяг поточних видатків (КЕКВ 2000 ) на об'єкт за 2019 рік та план на 2020 рік , грн

Загальний обсяг поточних видатків (КЕКВ 2000)

За 2019 рік                                            2020 рік

3496936 , 48                                       4023420

У тому числі поточні видатки (КЕКВ 2000) , грн ( в комірках КЕКВ за котрими не було видатків ставити «0»

Оплата праці і нарахування на заробітну плату

Оплата комунальних послуг та електроносіїв

Інші поточні видатки

За 2019 рік                                         За 2020 рік

2553053, 70                                             3090300

220461,70                                                  461520


471600                                                  723295, 70

Загальний обсяг капітальних видатків (ЕККВ 3000) на об'єкт за 2019 рік та план на 2020 рік , грн

Загальний обсяг поточних видатків (КЕКВ 3000)

За 2019 рік

89593, 80

За 2020 рік

0


У тому числі капітальні видатки (КЕКВ 3000) , грн ( в комірках КЕКВ за котрими не було видатків ставити «0»)

За 2019 рік

Придбання обладнання і предметів 63287,25

За 2020 рік

0


Капітальне будівництво 0 0


Реконструкція та реставрація 26306, 50 0


За 2019 рік За 2020 рік


Інші капітальні видатки 0 0


Контингент вихованців закладу

Кількість груп - 5

Кількість вихованців - 110

Ранній вік:

1 групи - 13 дітей

Молодший дошкільний вік:

1 група - 23 дітей

1 група різновікова - 16 дітей

Середній дошкільний вік:

1 група - 28 дітей

Старший дошкільний вік:

1 група - 30 дітей

Ліцензії на провадження освітньої діяльності


Матеріально-технічне забезпечення закладу

Комунальний заклад дошкільної освіти «Цукринка» Миронівської міської ради розміщений у будівлі 1978 року побудови , загальною площею 1880 кв.м2 приміщень основної будівлі , проектна потужність установи 120 дітей .

Заклад розташований за адресою : 08801 , Київська область , м. Миронівка , 

вул. Пироженка , 1-Б , тел. 04574 5-51-13 , e-mail : dnzcykrunka@ukr.net , Сайт закладу :https://zaklad-doskilnoi-osviti-cukrinka.cms.webnode.com.ua/ 

Стан будівлі - задовільний, освітлення відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Режим роботи закладу 10,5 - годинний (7.30-18.00). Середня наповнюваність груп складає 25 дітей .

Заклад здійснює свою діяльність відповідно до Статуту який пройшов Державну реєстрацію юридичної особи (нова редакція) від 28.02.2020р.  №1052-24-VII

Територія закладу становить 0.5 га , огороджена. Земля надана в користування закладу, використовується за призначенням, утримується в належному санітарно-гігієнічному стані.

Для реалізації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти наявні 5 груп загального розвитку , 1 музична зала та харчоблок, пральня , кабінет сестри медичної , методичний кабінет , кабінет завідувача .

Кожна групова кімната укомплектована : спальною кімнатою , ігровою кімнатою , туалетною та умивальною кімнатами , роздягальнею.

У закладі дошкільної освіти наявний комп'ютер та ноутбуки з точкою доступу до мережі Інтернет

Кожна групова кімната оснащена бактерецидними лампами.

Стан забезпечення сучасною комп'ютерною технікою такий :

  1.  Усього ПК у закладі дошкільної освіти:                             3
  2.  Принтер+сканер+ксерокс:                                                   2
  3.  Домашній кінотеатр:                                                              1
  4.  Музикальний центр:                                                               2
  5.  Магнітофони:                                                                          3
  6.  Плазмовий телевізор:                                                           1
  7.  Проектор:                                                                                   1
  8. Бактерицидні лампи                                                                 5



Завдяки підключенню до мережі Інтернет заклад здійснює електронний документообіг з міським методичним кабінетом, іншими загальноосвітніми закладами.

Методичний кабінет є осередком освітнього процесу та роботи з педагогічними кадрами . В ньому розміщенні атестаційний куточок , стенд «Методичний вісник» , куточок щодо вдосконалення педагогічних працівників , куточок «Безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу» . Кабінет постійно поповнюється та удосконалюється різноманітними навчально-виховними матеріалами і напрацюваннями педагогічних працівників .

Харчоблок та допоміжні приміщення відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. Він складається з цеху сирої обробки продуктів , цеху для приготування страв , комори для зберігання продуктів харчування . Всі приміщення забезпечені відповідним технологічним обладнанням .

В ЗДО наявна пральня з пральними машинами , іншим приладдям для обробки м якого інвентар я відповідно до санітарних вимог .

Заклад освіти  має медичний кабінет , який обладнаний меблями , холодильником для ліків , ростометром , вагами , умивальником , лампами для квартування , набором для лікування педикульозу у малят , шафою для зберігання медичної документації .

В ЗДО «Цукринка» створений розвивальний простір для пізнання дітьми світу предметів , світу природи , формування уявлення про сім ю , родину , народів світу , їх культуру .

Це наявність на прилеглій території різних видів дерев , кущів та квіткових насаджень на клумбах . Це систематичне функціонування куточка лікарських рослин, де діти отримують знання про лікувальні якості тієї чи іншої рослини . В групах створені куточки природи з кімнатними рослинами , акваріумами , календарі погоди . В закладі дошкільної освіти систематично ведеться робота з дітьми : спостереження за об'єктами живої та неживої природи , дослідницько- пошукова діяльність , господарська праця дітей , читання художньої літератури природознавчого характеру , різноманітні заняття , колективна праця в природі , екскурсії в природу , дидактичні ігри , тощо .

На прилеглій території ЗДО функціонують 5 дитячих майданчиків з відповідними ігровими спорудами та 5 літніх павільйонів .

Здійснено косметичний ремонт в групових та загальних приміщеннях ЗДО . Проведена повна заміна вікон на пластикові , заміна плитки на підлозі харчоблоку , були зроблені піддашники при вході в групу та харчоблок .

Мова освітнього процесу
у ЗДО "Цукринка" - українська

Освітні програми, що реалізуються в закладі

Дитина. Освітня програма для дітей віком від 2 до 7 років 


Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук. кер. проєкту В.О. Огневюк ; авт. кол.: Г.В. Бєлєнька, О.Л.Богініч, В.М.Вертутіна (та ін.) ; наук. ред. Г.В.Бєлєнька ; Київ, ун-т ім. Б.Грінченка. - К. : Київ, ун-т ім. Б.Грінченка, , 2020. - 440 с.

Програма «Дитина» змістовно розподіляється на варіативну (вибіркову) та інваріантну (обов'язкову) частини.

До інваріантної входять такі розділи:

«Особистість дитини» - Вікові особливості дітей, як зміцнити здоров'я та забезпечити фізичний розвиток

«Мовлення дитини» - Розвиток мовлення, уміння спілкуватися, формулювати та висловлювати свої думки

«Дитина в соціумі» - Основи трудового виховання, взаємодія із суспільством та довколишнім світом

«Гра дитини» - Гра як засіб самовираження і розвитку дитини. Ігри, які узагальнюють матеріал опрацьованих розділів та концентрують у собі різні види діяльності

«Дитина у природному довкіллі» - Природа та світ навколо нас, формування знань про природні явища та процеси на планеті Земля

«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» - Сенсорний досвід та враження, як розвинути вміння розрізняти колір, величину та форму

«У світі культури» - Театралізована, образотворча, літературна та музична діяльність, які тісно переплітаються між собою та розвивають дитячу творчість

«Сім'я і дитячий садок», «Місточок до школи» - Взаємодія вихователів з батьками, підготовка вихованців до навчання у першому класі

«Діти з особливими освітніми потребами» - Організація роботи вихователів з дітьми, які потребують особливої уваги

Варіативна частина містить такі розділи:

  • «Подорожуємо у світ англійської мови» (укладено відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти 2012 року)
  • «Комп'ютерна грамота»
  • «Шахи»
  • "Хореографія"



Парціальні програми

Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку. Парціальна програма для закладів дошкільної освіти.

Гавриш Н., Пометун О. Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку: парціальна програма для системи дошкільної освіти / Н.Гавриш, О.Пометун. - К., 2019, 23 с.

Зміст програми "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку:

Курс "Діємо разом" для дітей 4-го року життя:

Теми:

  1. Спілкування. Підтеми: Люди, які мене оточують. Мої товариші по групі. Мої друзі.
  2. Моє здоров'я. Підтеми: Мої рухи. Здорове харчування. Чистота навколо мене.
  3. Здоров'я природи. Підтеми:Дбайливі господарі і господарки. мої друзі пташки. Мої подарунки.

Курс "Маленькі люди великої планети" для дітей 5-го року життя:

Теми:

  1. Спілкування. Підтеми: Звернення і запрошення до дії. допомога і подяка за неї. виконання ролі у грі.
  2. Ресурси. Підтеми: Спільна гра з іграшками, які є. Збереження і раціональне використання води. збереження тепла у приміщенні.
  3. Природа - наш друг. Підтеми: догляд за рослинами - допомога природі. вживання рослинної їжі. Збереження навколишнього середовища.

Курс "Дошкільнятам про сталий розвиток" для дітей 6-го року життя":

Теми:

  1. Спілкування. Підтеми: Привітання. Допомога і підтримка. Подяка.
  2. Ресурси. Підтеми: Мої іграшки. Папір - наше спільне багатство. Вода - наше спільне багатство.
  3. Подарунок. Підтеми: Подарунки - від природи. Слово в подарунок. Дарувати радість.

....................................



STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт. Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників 

STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт : альтернативна програма формування культури інженерного мисленняв дошкільників / автор. колектив ; наук. керівник К.Л. Крутій. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2019. - 146 с.

Правила прийому до закладу

Заклади дошкільної освіти міста знаходяться в єдиній інформаційній системі управління освітою (ІСУО) за програмою «КУРС: Дошкілля», в якій батьки вихованців мають можливість зареєструватися на зарахування в будь-який заклад дошкільної освіти, а також отримати інформацію про ЗДО міста.

Результати моніторингу якості освіти

В ЗДО «Цукринка» систематично проводить моніторинг якості дошкільної освіти вихователь- методист Круглій К.В. , яка брала участь у семінарі - практикумі і отримала сертифікат від 04.10.2016р. м . Київ .

Результати моніторингу індивідуального розвитку дошкільників допомагають педагогічним працівникам динаміку розвитку особистості малят прозоро і ефективно , вчасно встановити причини наявних проблем і розробити плани дій задля їх усунення .

Відповідно до методичних рекомендацій відділу освіти був проведений районний семінар-практикум для завідувачів та методистів «Моніторингове дослідження якості дошкільної освіти : кваліметричний підхід» під час якого присутні мали змогу практично познайомитися з проведенням оцінювання старших дошкільників та введенням цифрових даних в електронний варіант .

У вересні - жовтні було проведено моніторингове дослідження щодо адаптації дітей перших молодших гру до умов закладів освіти  , яке дало змогу вихователям краще ознайомитися з індивідуальними особливостями та успішно пройти адаптацію . Також було проведено моніторингове дослідження серед усіх батьків вихованців щодо вивчення та удосконалення іміджу закладу дошкільної освіти «Цукринка» , дане дослідження показало що рівень закладу освіти  відмінно . 

Розмір плати для батьків за харчування

-------------------------------------


Річний звіт про діяльність закладу

  Заклад дошкільної освіти «Цукринка» підпорядкований гуманітарному відділу виконавчого комітету Миронівської міської ради . У ЗДО працює п'ять вікових груп: перша молодша, різновікова , друга молодша, середня, старша . Якісний склад педагогічних кадрів становить: директор ЗДО, вихователь-методист, дев'ять вихователів, вчитель-логопед ,інструктор з фізкультури , музичний керівник, психолог. Сім педагогів мають вищу педагогічну освіту; два педагоги мають  вищу кваліфікаційну категорію, два - спеціаліст 1 категорії, один - спеціаліст ІІ категорії .

У закладі дошкільної освіти «Цукринка» працює 5 вікових груп :

1 - раннього віку , 4 - дошкільного віку .

Нараховується всього 125 чоловік .

Наповнюваність груп понаднормова .

Адміністрація ЗДО «Цукринка» намагається максимально забезпечити дошкільною освітою всіх бажаючих дітей .

 Заклад освіти  працює відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти України за Програмами « Дитина»

Основою освітнього процесу була нецілеспрямована підготовка дитини до школи , а розвиток інтересу до пізнання , її відкритості до взаємодії з соціумом, готовність до випробування себе .

Педагогічний колектив постійно працює над розвитком творчого потенціалу дошкільнят . Це робота різноманітних гуртків визначені інваріантною частиною Базового компоненту дошкільної освіти та додаткові освітні послуги - гурток викладання англійської мови та хореографії . Інформація про всі заходи в освітньому процесі в ЗДО висвітлюється на сайті ЗДО .

ЗДО «Цукринка» працює за художньо - естетичним напрямком.

Педагогічний колектив вдосконалює патріотичне виховання засобами художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку.

Через економічне виховання розвивати творчий потенціал кожної дитини , адаптувати її до життя в сучасному світі , навчати їх мислити і діяти за законами економіки. Вмінні застосовувати набуті навички в повсякденному житті .

Педагоги протягом навчального року проводили відкриті заняття, свята , розваги з інноваційними та інтерактивними технологіями , ділилися досвідом роботи над ними, презентували свої напрацювання по економічному та екологічному вихованні , обговорили їх ефективність в освітньому процесі. Для підвищення рівня професійної компетентності педагогів були надані консультації : Лепбук для реалізації ідей сталого розвитку ( презентація виробу) ; Виховуємо совість у дошкільному віці : чи не зарано? ; Казка в системі мовленнєвого розвитку дошкільників та навчанні грамоти; Інтелектуальні картки як засіб символізації і систематизації інформації, використання методики в освітньому процесі; Інтегровані заняття.; презентація педагогічного досвіду : Спадщина В.Сухомлинського в системі мовленнєвого розвитку дошкільників ; Інноваційні методи та прийоми навчання грамоти (презентація напрацювань) ; ділові ігри Тренінг для молодих спеціалістів щодо вдосконалення педагогічної майстерності ; Самоменеджмент як важлива складова успішності педагога; Семінари : Експерементально-дослідницька діяльність у природі : уточнюємо поняття , активізуємо завдання . (теоретична частина ) Заняття : Експерементально- дослідницька діяльність у природі ( практична); Сучасна дитина : яка вона ? . Під час яких педагоги мали змогу поділитися досвідом роботи та переймати досвід колег , що сприяє педагогічні майстерності вихователів . Педагоги на протязі навчального року були активними учасниками районних семінарів : Центр розвитку «Зернятко» , Владиславський ЗДО «Колосок» , ЗДО «Сонечко» . На протязі року з метою удосконалення професійної творчості педагогів було організовано прослуховування вебінарів ( з подальшим обговоренням) , опрацьовано листи МОН України які були надіслані протягом минулого навчального року , щомісячно опрацьовано періодичні видання «Вихователь методист» , «Дошкільне виховання» , «Джміль». А також були проведені круглі столи щодо обговорення інновацій , ефективність використання передового досвіду в освітньому процесі .

Педагоги відвідали колективні перегляди: Експерементально - дослідницька діяльність у природі; Рушаймо в путь , дослідники природи , чекають захопливі пригоди; Заняття з проблемно-пошуковим спрямуванням з використанням економічного виховання ; Сюжетно-рольова гра , як засіб підготовки до дорослого життя ; Корекційні вправи на заняттях з навчання грамоти ; Навчання грамоти .

А також були проведені тематичні розваги та свята на яких педагоги продемонстрували свої організаторські здібності , творчий підхід у оформленні зали відповідно до тематики свята , новітність сюжету свят та розваг, високу педагогічну майстерність. Використовуючи інноваційні підходи до проведення заходів та сучасність .

У навчальному році було проведено тиждень безпеки вересень 2019р . та квітень 2020р. з метою поліпшення якості освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя ; пропаганди здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей дошкільного віку вмінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров'я у разі виникнення надзвичайних ситуацій . У підготовці проведення «Тижня безпеки» був розроблений «План основних заходів підготовки до проведення Тижня безпеки дитини» та « Орієнтовний план заходів роботи з дітьми під час проведення Тижня безпеки у ЗДО» . Був проведений практичний тренінг екстреного виведення дітей і працівників з приміщення ЗДО , під час якого працівники продемонстрували хороші результати під час евакуації .

У ЗДО на протязі цього навчального року працювали гуртки: гурток театралізації "Мандруємо казкою"; гурток образотворчої діяльності "Олівець - малювець"; гурток «Чарівні ножиці» ; гурток з розвитку мовлення (мнемотехніка) «Балакучий ротик» ; гурток «Умілі ручки» (нетрадиційні техніки праці) ; хореографічний гурток та гурток англійської мови. Керівникам «Умілі ручки » необхідно вчасно відповідно до сезону змінювати свої творі вироби у куточках .

У навчальному році активно працював сайт ЗДО «Цукринка», в якому висвітлюється робота педагогічного колективу з малятами та спільна робота з батьками вихованців, сестри медичної , консультації для батьків вихователя - методиста . Але виникає проблема в фінансуванні та взабезпеченні інформаційної підтримки сайта відповідними спеціалістами-професіоналами, які , б постійно підтримували та супроводжували його роботу .

У ЗДО проводились музичні та спортивні свята та розваги для дітей із залученням учнів НВК та батьків вихованців  згідно річного плану роботи.

Аналіз роботи дошкільного навчального закладу за 2019/2020 навчальний рік показав, що річний план роботи виконано , але є і незначні недоліки та зауваження , проаналізувавши які, буде проведена робота ,щодо уникнення їх у подальшому.

Отже : головною ідеєю педагогічного колективу є "творіння"  щасливих дошкільнят .

Структура та органи управління закладом

ЗАКОН УКРАЇНИ

"Про дошкільну освіту"

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2628-14#Text


Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу дошкільної освіти "Цукринка"

© 2021 Заклад дошкільної освіти "Цукринка"
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати