
Про заклад дошкільної освіти

Миронівський заклад дошкільної освіти (ясла - садок) «Цукринка» Миронівської міської ради, як і людина, має своє обличчя, характер і долю.
Працює давно - з 1978 року, коли ще перебував в підпорядкуванні Цукрового заводу м. Миронівки. Пізніше завод змінив свою назву на ВАТ «Кристал - М».
З 01.11.2004 р. ЗДО «Цукринка» знаходився на балансі міської ради і підпорядковувався відділу освіти Миронівської райдержадміністрації.
На даний час ЗДО "Цукринка" підпорядкований гуманітарному відділу виконавчого комітету Миронівської міської ради.
Адреса: м. Миронівка, вул.. Пироженка, 1 - Б.
Прилегла площа до приміщення 0,5 га. Ігрові майданчики ваблять дитяче око різноманітністю споруд.
Заклад освіти розрахований на 93 дитини. Нині в дитячому садку виховується 107 дітей, працюють 5 груп (1- ясельна, 4- дошкільні) з просторими та затишними спальними кімнатами.
Функціонує спортивний зал, музична зала, які укомплектовані всім необхідним для всебічного розвитку дитини.
Напрямок розвитку освітнього закладу - художньо - естетичний. Художньо - естетичне виховання дітей здійснюється під впливом навколишнього середовища: природи, побуту, праці, суспільного життя (музики, творів художньо-декоративної творчості).
Пріорітетними напрямками організації освітньої діяльності в закладі освіти у 2023/2024 навчальному роції розвиток здоров'язбережувальної та художньо - естетичної концепції.
В ЗДО працюють багато гуртків: хореографічний, образотворчої діяльності, літературний, англійської мови, "Умілі рученята", "Чарівний світ театру", де педагогічні працівники розвивають у дітей естетичні смаки та творчі здібності.
Кваліфікаційний склад педагогічного колективу:
11 чол. - загальна кількість педагогів, із них:
- 7 - мають вищу педагогічну освіту;
- 4 - мають неповну та базову вищу освіту;
- 1 - вища кваліфікаційна категорія;
- 3 - друга кваліфікаційна категорія;
- 7 - кваліфікаційна категорія спеціаліст.
Робота дитячого садка спрямована не лише на оснащення дошкільника системою життєво необхідних знань, умінь і навичок, а й формування потребово - мотиваційної сфери.